Gjest nena Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Jeg har alle forutsettninger for å ha det bra. Har en super kjæreste, studerer noe spennende, er frisk og rask og har en fin familie. Har noen få nære venner jeg digger, og vi henger masse med et vennepar. Utseendet. Jeg er ikke fornøyd. Føler at alle er så pene, og at jeg har vært uheldig med utseendet. Egentlig tror jeg at jeg ser ganske normal ut, og har alltid hatt draget men nå veier jeg et par 5 kilo mer enn jeg skulle ønske, har prøvd å gå ned i vekt i kanskje 5 år uten å klare det! Ender alltid at jeg sprekker, og er helt sinnsykt sukkeravhenging. Jeg har prøvd å trene men føler ofte at kroppen er så slapp/svak. Tror det har noe med sukkeravhengigheten å gjøre.. Skole. Når det kommer til skole er jeg verdens lateste. Gjør aldri lekser, er aldri på forelesninger, klarer å stå akkurat men tror ikke det samme skjer ved neste eksamen. Jeg studerer noe dritspennende, så jeg har egentlig ingen grunn til å klage. Penger. Jeg har ingen disiplin når det kommer til penger. Småhandler hver dag og har et lite forbrukslån jeg ikke klarer å bli kvitt. Jeg har aldri penger, og når jeg først har det kaster jeg det bort. Venner. Jeg elsker å være med de jeg allerede er trygg på, og er så sinnsykt dårlig på å knytte nye bånd og kontakter. Klarer ikke være meg selv. Føler ikke at jeg er bra nok. Er i utangspunktet sosial men det er så vanskelig å bli kjent med nye! Kjenner flere som prøver å få kontakt med meg, "vennepar" som inviterer oss på middag og jeg vet muligheten er DER, men får aldri fingeren ut av ræva. Har lyst på en haug med gode venner, og vennepar men som regel ender det opp med at vi bare er for oss selv. Fordi vi trives så godt i vårt eget selskap. kanskje vi er for late!!??? ÅÅÅH. Dette er jo et luksusproblem. Jeg har alle forutsettninger. Trene regelmessig, spise sunt og regelmessig, være blid og sosial, litt mer frempå og invitere de vi kjenner på middag. Spare og tenke økonomisk. HVORFOR klarer jeg det ikke!!?!?!?!? Har noen tips, eller råd? Hvordan få til en helt ny start? Jeg har prøvd så mange ganger, men ender alltid opp foran pcen, med en sjokolade og noe godteri og klarer ikke å pushe meg selv.
Zoom Skrevet 31. mars 2013 #2 Skrevet 31. mars 2013 Du virker rstløs. Hva er det du egentlig ønsker å forandre på? Er du ikke så glad i forholdet ditt som du føler du burde være? Som regel er fysisk trening det viktigste du kan gjøre noe med, og så faller ofte resten av brikkene på plass etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå