Tusenfryd Skrevet 5. juni 2002 #1 Del Skrevet 5. juni 2002 Hva heter den dr... i word som markere linjeskift? Sånn omvendt note som pøkker hele dokumentet. Den dukket plutselig opp - andre ikke hvor den kom fra, og er illsint for at jeg ikke blir kvitt den.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 5. juni 2002 #2 Del Skrevet 5. juni 2002 Pust rolig! Alt ordner seg Du har den visningen du ønsker (knapp nede i venstre hjørne) ? Regner med at du ikke ser en knapp i knapperaden for dette symbolet. Det kan du få fram ved å høyreklikke på en knapperadd - customize - commands - view - show all (tredje ovenfra hos meg). Legg inn på en knappe rad - close. Trykk så knappen og de ekle sakene skal forsvinne. ... fungerte det? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 5. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 5. juni 2002 Nei, det hjalp ikke, men jeg nærmer meg. Jeg har i alle fall funnet skiten - og da tar jeg den vettu. Takk min engel. (sendte dok'et over til en annen maskin jeg - uten ekle ting)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2002 #4 Del Skrevet 5. juni 2002 Hvid du får opp en slik oversikt er det lett å gjøre noe med. Klikk på vis og velg hva slags visning du vil ha der. Klikk på normal for å få det bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 5. juni 2002 #5 Del Skrevet 5. juni 2002 Vel. Jeg tok et dokument, åpnet det i outline view - markerte at jeg ville se alle koder (disse omvendte notene), og samme hvilket view jeg deretter valgte så fulgte notene med. Så for meg var det viktig å få opp den knappen så jeg kunne fjerne notene igjen. Men, det var min office versjon.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2002 #6 Del Skrevet 5. juni 2002 Det viktigste er at hun fikk det til... Det er jo så mye ulike versjoner ute og går også så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå