Gjest .-L-. Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Hvordan reagerer du når du ser at gutten blir helt satt ut når du kommer i nærheten?
Thorn Skrevet 31. mars 2013 #2 Skrevet 31. mars 2013 Jeg blir satt ut selv, mest fordi jeg er vant til å være den som rødmer og blir satt ut. Men de fleste jeg kjenner syns visst rødming er ganske søtt, sikkert fordi de rødmer sjelden selv...
Gjest Snuppeluren Skrevet 31. mars 2013 #3 Skrevet 31. mars 2013 Hvordan reagerer du når du ser at gutten blir helt satt ut når du kommer i nærheten? Det er bare søtt! Har en kunde der jeg jobber deltid, som tydeligvis har blitt betatt av meg. Sist ble han av en eller annen merkelig grunn helt utafor. Først glemte han å betale, og deretter glemte han kortet i bankterminalen. Jeg har overhode ingen følelser for fyren, men det er jo på en måte smigrende å oppleve slikt. Og gutter er søte når de ikke har kontrollen over seg selv og situasjonen!
Sarianne Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Det er bare søtt! Har en kunde der jeg jobber deltid, som tydeligvis har blitt betatt av meg. Sist ble han av en eller annen merkelig grunn helt utafor. Først glemte han å betale, og deretter glemte han kortet i bankterminalen. Jeg har overhode ingen følelser for fyren, men det er jo på en måte smigrende å oppleve slikt. Og gutter er søte når de ikke har kontrollen over seg selv og situasjonen! Hehe, det er jo kjempesøtt
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Umandig. Anonym poster: a30b5627e4e0750daa613c896b7487ea 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #6 Skrevet 1. april 2013 Jeg liker det! =D Jeg blir liksom småflau selv og blir rar. Anonym poster: 8a67156d70c379e10aefb77ac42d8e10
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #7 Skrevet 1. april 2013 Synes det er kjempesøtt! Har en på jobb som blir satt ut hver gang jeg kommer bort for å spørre om noe, han glemmer enkle ting som ctrl+c og mister ofte ting i bakken. Jeg kan ikke annet enn å bli sjarmert, men hver gang jeg prøver å finne ut om han faktisk liker meg så får jeg motsatte signaler. Jaja, får kose meg med det jeg får Anonym poster: 298a7e503c442c0862d46d88e70c849e
Gjest .-L-. Skrevet 1. april 2013 #8 Skrevet 1. april 2013 Er noen som setter meg helt ut, og da blir jeg helt stresset. Jeg synes jo det veldig kjekt!, men samtidig så er det drit vanskelig å si noe. Fremstår sikkert søt, men off, det er jo flaut også.. 1
Gjest fry Skrevet 1. april 2013 #9 Skrevet 1. april 2013 Jeg synes rødming er positivt. Det er en primitiv uttrykksform som forteller deg at vedkommende liker deg.
Gjest .-L-. Skrevet 1. april 2013 #10 Skrevet 1. april 2013 (endret) Jeg synes rødming er positivt. Det er en primitiv uttrykksform som forteller deg at vedkommende liker deg. Kan jeg spørre deg om noe Fry? Forklarer du hva alt betyr i virkeligheten og? Tror faktisk jeg hadde digget å være med deg. Endret 1. april 2013 av .-L-.
Gjest fry Skrevet 1. april 2013 #11 Skrevet 1. april 2013 Kan jeg spørre deg om noe Fry? Forklarer du hva alt betyr i virkeligheten og? Tror faktisk jeg hadde digget å være med deg. Er vi i The Matrix nå siden dette ikke kvalifiserer som virkelighet? Hva er virkeligheten™? Neida. Stort sett henger jeg med kollegaer og venner av samme ulla slik at det å forsøke å forklare og forstå verden med dertilhørende diskurs settes pris på. OT: Rødming er bra.
Gjest .-L-. Skrevet 1. april 2013 #13 Skrevet 1. april 2013 Men dønn seriøst Hvis jeg kommer sån helt pusegutt bort til dere, rødmer og hele greien, får jeg telefon nummeret og en date da?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #14 Skrevet 1. april 2013 Søtt og ikke minst smigrende, men om jeg er i det fandenivoldske hjørnet er det meget mulig jeg ser hvor satt ut jeg kan få deg. Apologies! Anonym poster: eeead339236de8ed763191bbf178c1fc
Chien Skrevet 1. april 2013 #15 Skrevet 1. april 2013 Men dønn seriøst Hvis jeg kommer sån helt pusegutt bort til dere, rødmer og hele greien, får jeg telefon nummeret og en date da? Ikke på grunn av at du rødmer. Men du kan jo få nummeret dersom du ellers virker hyggelig og kjekk, osv.
Gjest JakeGreen Skrevet 1. april 2013 #16 Skrevet 1. april 2013 Hvorfor rødmer du, L? Og hvorfor blir du satt ut? Jeg kan forstå nervøsitet, men visste ikke at rødming var vanlig blant voksne menn. En annen ting jeg er usikker på (her spør jeg jentene) er om det er en positiv ting at en mann er søt? Er ikke det noe dere sier om de dere egentlig ikke har lyst på? Eller? Personlig synes jeg det er søtt og sjarmerende om jenter rødmer og blir nervøse rundt meg. Det gjør meg definitivt ikke mindre tiltrekt. Tar det som et kompliment og bekreftelse på at de faktisk liker meg.
Gjest JakeGreen Skrevet 1. april 2013 #17 Skrevet 1. april 2013 Jeg kan ikke annet enn å bli sjarmert, men hver gang jeg prøver å finne ut om han faktisk liker meg så får jeg motsatte signaler. Så lenge han ikke lider av generell sosial angst, så blir det ikke tydeligere enn dette. Kjør på!
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #18 Skrevet 1. april 2013 Men dønn seriøst Hvis jeg kommer sån helt pusegutt bort til dere, rødmer og hele greien, får jeg telefon nummeret og en date da? Det spørs hvem du er og hvordan jeg oppfatter deg. Rødming spiller ikke så veldig stor rolle utover at det er smigrende og søtt. Om du er kjempeklein og umulig å føre en skikkelig samtale med over lengre tid, derimot... men for all del, jeg vil heller ha en pus enn en slebrig drittsekk. Anonym poster: eeead339236de8ed763191bbf178c1fc
Gjest .-L-. Skrevet 1. april 2013 #19 Skrevet 1. april 2013 Hvorfor rødmer du, L? Og hvorfor blir du satt ut? Fordi damen setter meg ut Jeg kan forstå nervøsitet, men visste ikke at rødming var vanlig blant voksne menn. Nei, nå er du på bærtur. Dette skjer faktisk veldig sjeldent med meg, noe jeg egentlig synes er synd, fordi jeg liker det når det skjer En annen ting jeg er usikker på (her spør jeg jentene) er om det er en positiv ting at en mann er søt? Er ikke det noe dere sier om de dere egentlig ikke har lyst på? Eller? Tror egentlig det går fint, reagerte på det før jeg også. Man blir gal hvis man legger betydning i hver minste ting Personlig synes jeg det er søtt og sjarmerende om jenter rødmer og blir nervøse rundt meg. Det gjør meg definitivt ikke mindre tiltrekt. Tar det som et kompliment og bekreftelse på at de faktisk liker meg. Jeg synes det er veldig søtt! og vil egentlig bare gi de en klem
Gjest .-L-. Skrevet 1. april 2013 #20 Skrevet 1. april 2013 (endret) Det spørs hvem du er og hvordan jeg oppfatter deg. Rødming spiller ikke så veldig stor rolle utover at det er smigrende og søtt. Om du er kjempeklein og umulig å føre en skikkelig samtale med over lengre tid, derimot... men for all del, jeg vil heller ha en pus enn en slebrig drittsekk. Anonym poster: eeead339236de8ed763191bbf178c1fc Problemet er at jeg blir så sjeldent satt ut, at jeg får ikke prøvd dette. Forrige gang var på jobb, og jeg liker egentlig ikke å sjekke damer når jeg jobber Litt uproft.. En kompis av meg prøvde seg på hun som setter han ut, men hun hadde desverre kjæreste da. Hun ble kjempesmigret og smilte fra øre til øre. Han ble jo selvfølgelig flau, men han var skikkelig glad resten av dagen, selv om han ble avist. Endret 1. april 2013 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå