AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Idag trykte jeg på "find friends" på snapchat, og da måtte jeg sende en mld til et utenlands nummer. Det såg ut som det var en kode for å mobilnummeret mitt lagret på snapchat, slik at jeg kan finne snapchatbrukernavnet til de i kontaktlista mi. Dette er en halvtime siden nå, men ingenting har skjedd. Er det noen som har gjort dette før? funker det? eller er det bare lureri og virus? hjelp Anonym poster: 801b5c2e25e862237a446d0b79face2c
pingelill Skrevet 31. mars 2013 #2 Skrevet 31. mars 2013 Snapchat sender en melding til server i USA når du trykker "Find friends". Det koster 1,50 kr hver gang eller noe sånt.. En venninne av meg fikk regning på 150 kr på "sms til usa", som viste seg å være fra snapchat.. Skal visst egentlig ikke skje, men har vært noe tull med spesielt androidversjonen (hun hadde riktignok iphone). Ikke at den fant noen "venner" uansett, da. Er nok noe skrull inni appen der et sted:)
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Min snapchat fungerer ikke som den skal. Den meldingen blir ikke sendt på min telefon så jeg får ikke lagt til venner uten å spørre dem om brukernavn først. Får altså ikke lagt til gjennom kontaktene. Flere som har hatt problemer med dette? Så irriterende! Har også mailen snapchat, uten noe svar. Anonym poster: e1dce3c0bee202119e4ec216589209f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå