Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2004 #1 Skrevet 28. mars 2004 Hallo! Skal gå til anskaffelse av en selvbruner til ansiktet, og har sett at Dior og Lancôme er populært her inne. Jeg lurer bare på hvilken som passer best til lys hud? Og da mener jeg veldig lys, med blå undertone. Finnes begge merkene i varianter spesielt til lys hud? Tar også gjerne i mot andre tips med takk :-)
Gjest hildab Skrevet 28. mars 2004 #2 Skrevet 28. mars 2004 Sorry, svarete på noe jeg ikke vet så mye om.
Gjest Tristessa Skrevet 28. mars 2004 #3 Skrevet 28. mars 2004 Jeg er ganske lys i huden, med en rosa undertone som bikker helt over til lsyeblå på det verste. Jeg synes Lancomes selvbruner til ansiktet er helt suveren, en lett gelè-aktig sak til 215 kr som gir en veldig diskret farge som kan bygges på lagvis. Åh, jeg synes den er helt knall. Har dog ikke prøvd Dior. Men som sagt, den fungerer veldig fint på meg, og jeg er veldig lys om vinteren, men blir fort ganske brun.
Gjest Xavia Skrevet 28. mars 2004 #4 Skrevet 28. mars 2004 Lancome sin geleaktige selvbruner er kjempefin for lys hud. Selv synes jeg at den gir litt lite farge, men til deg høres den jo helt perfekt ut. Den er lett å smøre ut, og du kan gjernesminke deg kort tid etter du har tatt den på. (Tørker fort inn i huden) Ikke lukter den veldig sterkt heller!
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2004 #5 Skrevet 28. mars 2004 Tusen takk! Jeg blir ikke særlig brun, og er ute etter nettopp en slik selvbruner som gir lite farge
Lillebi Skrevet 28. mars 2004 #6 Skrevet 28. mars 2004 Jeg har lys hud, har ikke prøvd selvbruner fra dior, men er veldig fornøyd med den fra Lancome!
Gjest Cuddly Skrevet 29. mars 2004 #7 Skrevet 29. mars 2004 Jeg har den til ansiktet fra Dior. Gir lite, men fin farge. Og lukter faktisk godt! Jeg er kjempelys, så den passer fint. Har prøvd den geleen fra Lancome, men syns den var ekkel, stram på huden, og fargen bikket mot orange. Men det er jo veldig individuelt da... Eneste minus med Dior er det sinnsyke glitteret i kremen!
Søtpotita Skrevet 1. april 2004 #8 Skrevet 1. april 2004 Lurer berre på ka denne frå dior heiter? og ka den kostar? takk for svar:)
Gjest Cuddly Skrevet 2. april 2004 #9 Skrevet 2. april 2004 Har den til ansikt, mener den heter Dior Bronze (er ikke hjemme). Kostet 210 eller 220.
Pusebaby Skrevet 2. april 2004 #10 Skrevet 2. april 2004 Den kremen til Dior syns jeg ble orange i ansiktet :| pluss at med alt det glitteret må det nesten være sterk sol for at man ikke skal se ut som man har sminka seg med glitter...
Gjest Cuddly Skrevet 2. april 2004 #11 Skrevet 2. april 2004 Jeg blir ikke orange i ansiktet, men - igjen - det er individuelt! Og jeg kunne ikke drømme om å bruke den ute, har den på om kvelden hjemme eller over natta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå