Luthienne Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Jeg og min kjære skal en langhelg til island i sommer, og gleder oss veldig! Vi har ikke mange dagene til rådighet, 3 netter og 4 dager, så vi vil oppleve mye på desse dagene. Noen som har vært der som vil dele litt erfaringer? Hva gjorde dere? Hva var verdt å se, hva var ikke? Lurer på å bestille via vulkanreiser.. Noen som har gjort det?
Gjest Bond Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Usikker, men om du har lite tid, kan en av Golden Circle turene være grei å ta og veldig tidsparende. Veldig turistish ting å gjøre - ja - men man får ganske grei oversikt, og kanskje har da mer tid for andre ting. Så jeg var veldig tilfreds med turen! Det selges også diverse andre turer for å se hval og lignende - dette anbefaler jeg ikke. Gjorde det ikke selv, men venninne gjorde det og det var en gedigen skuffelse alt i alt. Man så kanskje noe laangt borte og det var egentlig ikke så veldig mye spennende. Men kan jo være at andre er mer heldige med hva de får sett.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Lei en bil og fart rundt! Blue Lagoon var magisk, men møt opp tidlig. Har ikke prøvd vulkanreiser, bestilte rutefly med norwegian og hotell i Reykjavik via hotels.com. Sjekk flybilligst.com for eksempel. Anonym poster: 8a886f43984b56e57a2786513c731ef0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå