AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Så jeg skal ut idag, og lurte på om det blir rart å spørre en fyr jeg traff for ikke så mange dager siden om han og skal. Vi snakket mye og det var veldig hyggelig, men jeg har blitt litt advart mot han. Vet ikke om det gir litt feile signaler siden han egentlig ikke er ute etter noe seriøst.. Men jeg er veldig interessert..... :/ Anonym poster: 09ab6e04e9443012582454eb83cdd660
frøkna Skrevet 31. mars 2013 #2 Skrevet 31. mars 2013 Ja, syns du kan spørre om han også skal ut. Sier han ja, sier du bare "da sees vi kanskje der da " eller noe. Det viser jo at du er litt interessert.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #3 Skrevet 31. mars 2013 1. Du har blitt advart mot han 2. Med mindre du er 20 år er du vel innerst inne ute etter noe seriøst, og lurer bare deg selv litt nå? Anonym poster: d2e551c615c817365aaa0eb1e7ef069c
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #4 Skrevet 31. mars 2013 1. Du har blitt advart mot han 2. Med mindre du er 20 år er du vel innerst inne ute etter noe seriøst, og lurer bare deg selv litt nå? Anonym poster: d2e551c615c817365aaa0eb1e7ef069c Jeg ble også advart en gang, men jeg valgte å finne det ut selv. Var ikke snakk om at jeg skulle ha sex med han på første date, men bli kjent med han og se hvordan ting utviklet seg, etter et par måneder ble vi sammen og det er vi fremdeles, 5 år senere Samboere. Nå vet jeg dog ikke hva du har blitt advart om, men jeg fikk hvert fall beskjed om at jeg måtte holde meg unna han for han var bare ute etter sex, en gedigen player som ikke brydde seg om andres følelser osv. Jeg hadde møtt noen av kompisene hans før, og mange i gjengen hans er akkurat slik som jeg skrev over her. Hele gjengen hadde da fått samme rykte, noe som ikke stemmer i det hele tatt. I dag er han bare kompis med noen få fra den gamle gjengen, og han var virkelig ikke slik han ble fremstilt.. Så mitt poeng, ikke alltid hør på "hold deg unna han", men så klart, ta det i betraktning og vær forsiktig Nå vet jeg så klart ikke hva du har hørt. Og til spørsmålet ditt, går helt fint å sende han en slik melding Svar som en over meg skrev, da treffes vi kanskje, og heller se om han tar kontakt med deg i løpet av kvelden. Anonym poster: d10d2edfc63081774a7624c5b5a3ecfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå