Gå til innhold

En kollega jeg ikke liker har lagt meg til på facebook

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig lite aktiv på facebook. Men det lille jeg gjør der, er jeg ikke så interessert i at hvem som helst skal se. Så jeg har begrenset mine kontakter til familie og nære venner som jeg uansett prater med.

Profilen er lukket slik at kun venner kan se hva jeg legger ut og info.

Jeg har en kollega jeg rett og slett ikke kan fordra. Har ingenting til felles med denne mannen, null kjemi, og vår kommunikasjon på jobb begrenses kun til jobbrelaterte emner.

Han har sendt meg en venneforespørsel. Jeg har virkelig ikke lyst å legge han til. Hvorfor i all verden vil han i det hele tatt ha meg som venn på facebook?

Jeg er 24, og han er i 50 årene.

Blir det feil av meg om jeg avviser forespørselen? Vil ikke det blir litt ekstra kleint på jobb?

Litt usikker på hva jeg burde gjøre her...

Anonym poster: 7d70d37a56208f547c55c5f67b18a9ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avvis. Jeg har både avvist og slettet kolleger fra vennelista. (Den jeg slettet sa jeg "ja" til i et svakt øyeblikk.) Foretrekker i utgangspunktet å ha bare folk jeg kjenner eller treffer jevnlig. I den senere tid har jeg addet en del litt mer perifere kolleger som har spurt, men da har jeg lagt inn begrensninger så de stort sett ikke ser det jeg skriver.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan sørge for at han ikke kan se hele profilen din, siden han er så "gammel" kanskje han ikke vil skjønne det. Eller bare avvis han og skriv en hyggelig mld på facebook om at du ikke legger til kolleger, og med et smil bakom.

Anonym poster: 41d68d5d569a76bd1c5324c43c824044

Skrevet

Er vel bare til å si på en pen måte, at du har kun familie og veldig nær venner på Fjæsbook.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...