AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Jeg er jente og har vært på sukker en god stund, men merker at etter jul så er det veldig få gutter/menn som tar kontakt. Kan noen ganger gå et par dager mellom hver gang.. Greia er at det ikke var sånn før jul, så derfor jeg synes det virker så rart. Det er nok sikkert mange vakre jenter der inne som er mer populære, men siden det ikke var sånn før jul og jeg ikke har forandra meg så mye på denne tiden så bare lurer jeg på om flere opplever at det er litt stille nå? Er jo vår, så skulle jo tro det burde vært omvendt! Jeg har møtt flere derfra og en ble kjæreste, men håper jo å møte en ny :-) Anonym poster: 7826c69d69ac6f139a12cd394b16b5bb
For the ladies Skrevet 31. mars 2013 #2 Skrevet 31. mars 2013 Er som regel bare første og eventuellt andre måneden det er noe action der inne, etter det har som regel de som er interessert tatt kontakt. Hvis du forventer at du skal få nye tilnærminger hver dag hele tiden, da er du lovlig optimist vil jeg påstå. 1
sta Skrevet 31. mars 2013 #3 Skrevet 31. mars 2013 Opplevd det motsatt, før jul var det ingen som tok kontakt, nå er det noen få. Men annenhver dag må jo sies å være relativt bra fortsatt Bytter du profilbilde kan du nok også tiltrekke gamle brukere på nytt, ny innpakkning for å øke salget rett og slett
Gjest Gunfreak Skrevet 31. mars 2013 #4 Skrevet 31. mars 2013 Meh, har slutta helt å ta kontakt, sent medlinger og hjerter til et par dusin damer, de fleste svarer ikke, noen få går inn på profilen min ser bilde mitt, er ikke interesert og går videre.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #5 Skrevet 31. mars 2013 Jeg vil tro det er fordi mennene er på ferie med konene sine. Blæh! Anonym poster: 22deaae857e8644441789f9790b90bb3 3
Gjest winston Skrevet 31. mars 2013 #6 Skrevet 31. mars 2013 Du kan da ta kontakt selv. Det gjør jeg. Da får jeg kontakt med de jeg ønsker. Ikke så mye interessant som popper inn av seg selv. Særlig hos meg som ikke har profilbilde.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #7 Skrevet 31. mars 2013 Ja, ta kontakt selv. Det er som For the ladies sier. Jeg har selv vært på Møteplassen et halvt års tid, og jeg tar selv kontakt med de jeg vil. Får meldinger annenhver dag, men som regel av menn som er 40+. Og dette selv om jeg har satt øvre grense til 32. De skal ha for forsøket, men jeg er egentlig begynt å se meg litt lei på det. Jente, 23. Anonym poster: 92463e3eeb47afd7cc2b169a668969cd 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #8 Skrevet 31. mars 2013 Et par dager mellom hver gang? Jøss. Det var da og noe å klage på... Her går det fort en måned. Det er ikke noe unaturlig i at det er en nedgang i antall mennesker som er interesserte. Jeg tviler stort på at brukermassen gjennomgår så stor forandring over tid at antallet nye menn som finner deg interessant vil holde seg jevn eller ikke synke i stor grad. Etter hvert som du har avskrevet de som er interesserte (og de som bare skriver til alle, de som er for gamle osv), så vil det jo naturlig nok ikke være veldig mange personer hver dag som finner deg og som samtidig ikke har sett deg før? Har du vurdert å kontakte menn du synes virker interessante selv? Anonym poster: cb13fe3fabdbc2c8eafc692d35b33492 1
Alina X Skrevet 31. mars 2013 #9 Skrevet 31. mars 2013 Hvorfor tar du ikke kontakt selv hvis du føler det er for stille?Sånne nettsteder er jo ment for at folk skal ta kontakt med hverandre, ikke at den ene parten skal sitte i en komitee for utvelgelse av passende partner, mens den andre parten desperat prøver å få til kontakt. Har selv en brukerprofil der inne som egentlig burde slettes da jeg ikke bruker den, og og tok kontakt med 1 mann jeg fant interessant utifra profilteksten, men han var ikke helt god, var veldig laidback i begynnelsen i samtalen, men da jeg sendte bilde så tikket det inn meldinger ganske ofte, og han ville møtes så fort som mulig..da virka han som en som de som bare vil ha ligg, og etter det gadd jeg ikke mer for kom over flere "sånne" der, og tror ikke sukker er stedet for meg uansett. Ta sjansen på å ta kontakt selv da jenter, ja, det er MYE rart der, og mange med falske hensikter, men ikke vær redd for å satse fordi dere kan dumpe borti et rasshøl. Pass heller på signaler ang rasshøl og ikke la deg sjarmere av kleine PUA triks så burde du være all good. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå