Gå til innhold

ang venneforespørsel og fjesboka

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En fremmed sendte meg en venneforespørsel på Facebook og siden vi har 2 felles venner så ble jeg litt usikker, så jeg sendte han en mld og spurte om jeg kjenner han. Han svarte nei hvordan det, og jeg sa at han har jo sendt meg en venneforespørsel, og da sa han at det har han ikke gjort. Jeg gidder ikke bry meg om han lyver eller ikke og avviste forespørselen, er ikke interessert i å ha fremmede som venn der. Jeg har samboer og er gravid så er uansett ikke interessert i en flørt der, hvis det var det han var ute etter.

Men kan det hende at det var Facebook som stod bak det? Mener jeg har lest at de i blant snik-sende venneforespørsler for folk som har felles venner, eller er det bare tullerykter? Jeg har vært på Facebook i flere år og har aldri fått en venneforespørsel før fra noen som sier at de ikke sendte den. Egentlig regner jeg med at han løy eller klikket feil mens han sneik på min profil.

Anonym poster: c3b6899440ca3294a6dd7f2da92973b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er jo ikke sikkert at han merket at han klikket. Har selv gjort det med telefonen.. Jeg skulle egentlig bare skrolle nedover og så hadde jeg klikket på "send venneforespørsel". Hadde litt heng på tlf pga dårlig nett inne iden bunkeren jeg var i.

Anonym poster: 9901ba8a9fe06ebe100036ca17c99a5e

AnonymBruker
Skrevet

Jo det er det jeg og tenker. Men er det jeg leste bare tull?

Anonym poster: 542338f029e2e541fead0d61142e0c55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...