Tussilago_2 Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Skal sende inn papirer i forbindelse med en lånesøknad på bolig. Har scannet inn skatteoppgjøret (ordinær likning), men begynner å lure på om det er riktig papir... (Har alltid trodd det var likningen de ville ha og ikke selvangivelsen, men nå er jeg forvirret...) * Siste mottatte selvangivelse (utskrift av likning og skatteoppgjør er ikke gyldige vedlegg).
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #2 Skrevet 31. mars 2013 Du skal levere selvangivelsen. Anonym poster: 90e7ebd3ecb1afd9c5bd914466d5b733
pippip Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Det er selvangivelsen du må sende inn. Den viser alle detaljer ang gjeld og inntekt, likningen er bare et sammendrag.
Wolfmoon Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Jeg sendte også feil i første søknad jeg sendte, så det er selvangivelsen du skal sende
Tussilago_2 Skrevet 1. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2013 Det er selvangivelsen du må sende inn. Den viser alle detaljer ang gjeld og inntekt, likningen er bare et sammendrag. Derfor ja, burde jeg tenkt på :-) Da skal jeg ettersende selvangivelsen når den kommer straks:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå