Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har verdens greieste og kjekkeste samboer. I tillegg har vi fått verdens søteste barn (selvfølgelig), og livet er generelt ganske bra.

Vi har vært sammen i 5 år, og jeg ble definitivt endret til det bedre etter at vi ble sammen.

Nylig fikk min ekskjæreste ny kjæreste, som er en bekjent av meg. Og jeg kjenner jeg blir skikkelig irritert, sur og "sjalu"?

Jeg ønsker på ingen måte et forhold med denne fyren igjen, og han behandlet meg virkelig som dritt, noe som førte til at jeg ble en veldig negativ og vanskelig person i en periode.

Nå ser jeg at denne nye kjærsten får gaver i hytt og pine, har blitt presentert for foreldrene etter kort tid (vi var sammen i litt over ett år), og tydeligvis er veldig lykkelig. På sett og vis tenker jeg "bra for dem". Og ihvertfall "bra for henne".

Samtidig unner jeg ham ikke noe godt, og jeg er sikkert sjalu fordi han åpenbart behandler henne så mye bedre enn hva han gjorde med meg.

Når disse stygge tankene kommer, klarer jeg ikke la være å tenke om det er noe galt med meg, som tenker sånn, når jeg tross alt har det så fint selv.

Eller er dette en noenlunde "normalt"?

Anonym poster: ef36e5dd48bdb3a9f2a58cd2304778a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er normalt. Har hatt det litt sånn selv. Det ga meg følelsen av at det var meg det var noe feil med, siden han ikke taklet å være sammen med meg, men takler det med henne. Den følelsen gikk ganske kjapt over.

Anonym poster: 79ff8a1260f421f6c5f11dd3821542fb

Skrevet

Du har det bra med han du er med nå

:scorpis:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...