frka7x Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Skal bestille en shorts fra HM (http://www.hm.com/no...article=10943-A). Bruker 36 i shorts/bukser fra Cubus, noen som vet om størrelsene er veldig forskjellige fra Cubus til HM?
Chien Skrevet 31. mars 2013 #2 Skrevet 31. mars 2013 Ikke som jeg har opplevd. Men H&M og Cubus selger jo forskjellige merker, og klær fra forskjellige leverandører og det kan jo være litt forskjell alt etter. Så det betyr at du egentlig ikke kan sammenligne de to butikkene, fordi det er forskjeller innad butikken også.
Safiye Skrevet 31. mars 2013 #3 Skrevet 31. mars 2013 Det er litt forskjellig, ja, men jeg ville bare ha satset på samme størrelse det skal ikke variere så mye. Det er også ganske enkelt å sende klær i retur hos H&M
frka7x Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2013 Ok, da satser jeg på en 36. Tusen takk for hjelpen
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #5 Skrevet 31. mars 2013 Som ekstraforsikring så har jeg samme størrelser i de butikkene jeg og, men det har hendt at Cubus har hatt litt større på underdeler. Jeg har stor rumpe så det har kanskje litt å si på modellen. Anonym poster: 683d56bf2bbd944811dbabec870f41d9
Wonders Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 det er da slike butikker på hvert gatehjørne. Gå i en å prøv nese gang. Jeg synes Cubus er større enn H&M.
Gjest Errata Skrevet 2. april 2013 #7 Skrevet 2. april 2013 det er da slike butikker på hvert gatehjørne. Gå i en å prøv nese gang. Jeg synes Cubus er større enn H&M. Ikke for oss som har vokst opp i "gokk". Der jeg bodde hadde vi Cubus og en butikk som het Damemote eller noe slikt. Og det var det. Mannfolket måtte nøye seg med skjorter fra friluftslivsbutikken og et hjørne i matbutikken. Så om TS er fra et slik sted er nettshopping gudesendt
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #8 Skrevet 2. april 2013 Ikke for oss som har vokst opp i "gokk". Der jeg bodde hadde vi Cubus og en butikk som het Damemote eller noe slikt. Og det var det. Mannfolket måtte nøye seg med skjorter fra friluftslivsbutikken og et hjørne i matbutikken. Så om TS er fra et slik sted er nettshopping gudesendt He he, ja velkommen til bygda Anonym poster: 17dd417e29975de640e5f8a63f830632
FantasDick Skrevet 2. april 2013 #9 Skrevet 2. april 2013 Ikke for oss som har vokst opp i "gokk". Der jeg bodde hadde vi Cubus og en butikk som het Damemote eller noe slikt. Og det var det. Mannfolket måtte nøye seg med skjorter fra friluftslivsbutikken og et hjørne i matbutikken. Så om TS er fra et slik sted er nettshopping gudesendt Vi har også bare Cubus og et par selvstendige klesbutikker med et noe spesielt og voksent sortiment. Handler nesten bare på nett, jeg.
Wonders Skrevet 2. april 2013 #10 Skrevet 2. april 2013 kjipt for dere ass, kunne aldri klart meg uten de gatene med butikker i Oslo, enda den byen er pitte pitte liten i forhold til hva jeg ville likt. Bangkok er grei slik sett...
Neket Skrevet 5. april 2013 #11 Skrevet 5. april 2013 Synes Cubus er større i str enn de fleste andre kjedebutikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå