Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest snurra
Skrevet

som mange andre var jeg ute i går med mine venninner. Jeg gikk på en snurr og ble meget gladfull. Jeg traff en veldig kjekk mann, har i ettertid funnet ut at han er minst 40, som jeg rent og ryddig hoppet på og kysset og kysset, vi drakk, prata og klinte, og jeg full som en alke, jesus. Han var jo med på det, men jeg tok initiativ til alt. Herregud. Vi tok hverandres nummer, aner ikke hvofor, men jeg ville ha nr hans. Igjen, full full full... Hvertfall, nå vugger jeg i badekaret, har paranoia og fylleangst, redd han tror jeg er GAL, har veldig lyst ä sende en sms og beklage...! Men bør jeg? Han gliste som en sol, der satt jeg, og nærmest voldtok ansiktet hans med tunga mi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du bare bil legge det hele bak deg er nok det enkleste å ikke ta kontakt med ham.

Ev.t sende en mld og beklage, men da risikerer du å bli invitert til å møte han gjen, og det blir jo lett kleint. Men det er vel mulig at han var like full selv, og kanskje ikke husker?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tja, hva føler du for selv?

Anonym poster: 9cce0813faa784f346df2fcff7f30cba

Skrevet

Han var jo med på det da, han hadde vel avvist deg om han ikke ville! Synes ikke du har noe å beklage. Send en melding om du er interessert mer kontakt med han, men du bør ikke vinkle det som at du gjorde noe galt. Jeg ville skrevet "Litt av en kveld i går, ble kanskje litt for mye å drikke. Hvordan er formen?" Det kan jo i alle fall lette litt på fylleangsten. Så slipper du å føle deg dum!

• Liker 1
Gjest Violetta
Skrevet

Vent med alle avgjørelser til den verste fylleangsten har lagt seg. Da ser du alt klarere.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke heller hva du vil beklage? At man kliner litt i fylla er vel ikke noe beklage?

Anonym poster: a91f5a76964d24eb765965d8c0c7929f

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke heller hva du vil beklage? At man kliner litt i fylla er vel ikke noe beklage?

Anonym poster: a91f5a76964d24eb765965d8c0c7929f

Tenkte det samme. Tror du bare skal slappe av jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Beklag gjerne om du gjorde eller sa noe ubehagelig, litt fylleklining er vel ikke så forferdelig.

Anonym poster: fbee0d3db1ffb85b43b4c94a44263821

Gjest winston
Skrevet

Tenker hun har lyst å beklage for å ha en grunn til å kontakte ham:)

Skrevet

Hvis du har lyst å ha kontakt med han og bli kjent med han så beklager du selvsagt, er du overhodet ikke interessert så gir du ikke lyd fra deg. Men du risikerer jo at han tar kontakt og da kan du beklage og si i samme slengen at du ikke er interessert, vær hyggelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...