Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syntes dere om kvinner som blir sammen med eldre menn men penger og status?

Anonym poster: a670aa0cbbb7540ab8b0cac3d1f2df49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lyst på en mann jeg er forelska i, som jeg har god kjemi med og som jeg passer sammen med. Om han er eldre gjør det ingenting. Om han har penger og status, gjør det heller ingenting. Om han ikke har kjempemasse penger eller status, bryr jeg meg ikke.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har lyst på en mann jeg er forelska i, som jeg har god kjemi med og som jeg passer sammen med. Om han er eldre gjør det ingenting. Om han har penger og status, gjør det heller ingenting. Om han ikke har kjempemasse penger eller status, bryr jeg meg ikke.

Akkurat som de færreste innrømmer at de kjøper Se og Hør. :roll:

Skrevet (endret)

Akkurat som de færreste innrømmer at de kjøper Se og Hør. :roll:

Jeg har ingen grunn til å svare uærlig i en tråd på Kvinneguiden, så det er faktisk det jeg mener. Jeg bryr meg om litt penger. Jeg vil at han skal ha fast inntekt som han kan leve av. Ellers bryr jeg meg ikke mer om penger. Skjønner?

Endret av Chien
  • Liker 1
Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Jeg forelsker meg uavhengig av alder og penger/status.

Men stod valget mellom å gifte meg med en fattig person jeg var forelsket i og en rik fyr jeg ikke var forelsket i, bare likte. Så hadde jeg glatt giftet meg med den rike fyren.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg dater alltid eldre menn men det haR ikke noe med status eller penger å gjøre. det er fordi jeg vil ha barn om ikke alt for mange år.og de på min alder er vel mer opptatt av festing noe jeg ikke er. så derfor må jeg ha en eldre mann.

Anonym poster: 71bff70f82b76c0b92e29c94955c02da

Skrevet

Det er faen meg ikke vits å svare i tråder som dette her på forumet, dersom man ikke blir trodd på det man skriver. Da er hele poenget borte. Og det er sånn hver gang kvinner skriver at de ikke bryr seg om penger, kukstørrelse eller andre sånne ting. Så er det en eller annen anonym eller bruker (gjerne mann) som tror kvinnen lyver. Hallo, tenk litt da - det er ingen som tjener noen ting på å lyve på Kvinneguiden?

• Liker 4
Skrevet

Veldig få kvinner som vil inrømme at penger er en del av kaka.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig få kvinner som vil inrømme at penger er en del av kaka.

jeg tjener mine egne penger! og vis jeg ville hatt en kjæreste med masse penger ,hadde jeg enda vært sammen med eksen min. som hadde meget mye penger både han og hele familien. det er faktisk ting som er viktigere enn å ha det fineste huset, mest merke klær osv. jeg klarer meg fint med den lønna jeg tjener selv.

Anonym poster: 71bff70f82b76c0b92e29c94955c02da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid vært tiltrukket av eldre menn. Men det har vært alt fra arbeidsledige pengelense menn, til menn med ræva full av penger. Ingen av de ville jeg giftet meg med. Det var bare kos og moro; ikke seriøst. Hvis jeg var singel, ingen potensiell kjæreste i sikte, og en eldre styrtrik mann med helt ok utseende, og ikke minst intelligens og en bra personlighet, kom og ville ha meg til sin kone - ja, så hadde jeg sikkert ikke sagt nei. Forutsatt at kjemien stemte, og at jeg hadde et snev av følelser for ham. Jeg ville derimot ikke dumpet en fattig kar jeg var forelsket i, for en rik mann jeg likte litt. Til det er jeg altfor drevet av følelser.

Anonym poster: 1baf9c0bf59e66abd835650b3aab06fa

Skrevet

Jeg dater helst eldre menn. Fordi jeg har barn fra før og er ferdig med den biten. Og at jeg vil ha en moden og voksen mann som er ferdig med å fly på byen.

Penger bryr jeg meg ikke om. Faktisk dater jeg en fyr nå som har så hinsides mye penger mer enn meg at jeg tenker det som et problem..

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hva synes du om eldre menn med penger og status som blir ilag med kvinner som kunne vært deres barnebarn?

• Liker 1
Gjest Skippern
Skrevet (endret)

Jeg forelsker meg uavhengig av alder og penger/status.

Men stod valget mellom å gifte meg med en fattig person jeg var forelsket i og en rik fyr jeg ikke var forelsket i, bare likte. Så hadde jeg glatt giftet meg med den rike fyren.

Nå fikk jeg hakeslepp. Ville du virkelig det? Hva om han var midlertidig fattig? Det var deg som gjorde at alt ble mulig for ham. Det var du som hadde manglet i livet hans. Han virkelig strålte!(?)

Tenker ikke kvinner på menns potensiale?

Du er ærlig, og representerer en del kvinner. Det skal du ha kred for.

Edit: Svar på spørsmålet: Det er teit. En del av de blir avslørt.

Et på kanten eksempel: Når det blir slutt og hun kommer rekanes med leopardpels, botox, silikon, nettingstrømper og høyhæla sko - dritings... Hu trenger ikke å si et ord.

Endret av Skippern
  • Liker 1
Skrevet

Tja, det er jo en form for prostitusjon egentlig.

Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Nå fikk jeg hakeslepp. Ville du virkelig det? Hva om han var midlertidig fattig? Det var deg som gjorde at alt ble mulig for ham. Det var du som hadde manglet i livet hans. Han virkelig strålte!(?)

Et på kanten eksempel: Når det blir slutt og hun kommer rekanes med leopardpels, botox, silikon, nettingstrømper og høyhæla sko - dritings... Hu trenger ikke å si et ord.

Det hadde jeg uansett ikke vært komfortabel med. Og jeg hadde nok ikke falt for ham i utgangspunktet om han trengte meg for å kunne utvikle seg.

Men ja, jeg ville alltid valgt penger over forelskelse, om mannen med penger var en ordentlig fyr jeg kunne tilbragt hele livet med.

Gjest Gjest
Skrevet

På denne tiden burde du ha lært at alle kvinner er horer. Enten de vil ha en rik mann eller en mann som ikke er fattig, så er mannens penger en fundamental del av alle kvinners tenningsmønster.

Det som egentlig er overraskende her, hvis noe, er å møte noen som innrømmer denne virkeligheten.

Gjest Skippern
Skrevet (endret)

Det hadde jeg uansett ikke vært komfortabel med. Og jeg hadde nok ikke falt for ham i utgangspunktet om han trengte meg for å kunne utvikle seg.

Men ja, jeg ville alltid valgt penger over forelskelse, om mannen med penger var en ordentlig fyr jeg kunne tilbragt hele livet med.

-

Endret av Skippern
Gjest Skippern
Skrevet

På denne tiden burde du ha lært at alle kvinner er horer. Enten de vil ha en rik mann eller en mann som ikke er fattig, så er mannens penger en fundamental del av alle kvinners tenningsmønster.

Det som egentlig er overraskende her, hvis noe, er å møte noen som innrømmer denne virkeligheten.

Jeg vil ikke gå så langt som å kalle kvinner horer.

Ja, det er virkelig beundringsverdig å få et så ærlig svar. Hun er sjelden.

Gjest uAnonymbruker
Skrevet (endret)

Jeg virkelig respekterer deg! Skulle ønske jeg hadde ei som deg og kunne spørre om alt mulig jeg lurte på. Du er ærlig og tør å vise hva mange kvinner ikke vil tilstå; som melonen nevnte ovenfor. Det finnes nok en god del som ikke tenker på penger og det er bra.

Jeg er ikke fattig, jobber og har en annen beskjeftigelse som kan gi meg status - for ukjente. Jeg vet at mange kvinner synes det er attraktivt og jeg synes det er en litt merkelig situasjon å være i. Jeg er singel og vil muligens pga min beskjeftigelse ha gode muligheter for å få en vakker kvinne.

Jeg ville spurt deg igjen: Ville du ikke ha følt deg spesiell om han blomstret pga deg(?) Dette er off topic, du trenger ikke svare. Jeg er en håpløs romantiker som tror på det tvers igjennom gode og ekte. Men, kynismen er stor blant kvinner og den naive holdningen jeg har begynner å svinne hen. Snart så er menn overlegne i det meste også når det gjelder omsorg og alt det kvinnene stod for før. Jeg blir homo.

Jeg tar meg en tur på ski, igjen. Opp i lysløypa. Jeg må tenke.

Takk for svar! :)

Jeg tror det finnes mange kvinner som meg, og jeg tror det finnes mange kvinner som ikke tenker som jeg. Og jeg tror det finnes menn som er kyniske, overfladiske drittsekker. Og det finnes gode jordnære menn som setter personlighet like høyt som utseendet på kvinner. Man finner eksempler på alle de overnevnte her på KG og jeg tror antallet individer er rimelig likt i alle leire.

Jo jeg ville jo helt klart følt meg spesiell, og stolt og glad på både hans og mine vegne. Det skal det godt gjøres å ikke bli. Jeg tror alle blir glade om de kan hjelpe et annet menneske med å få økt livskvalitet

Men jeg kunne ikke blitt sammen med en som er avhengig av meg for å øke livskvaliteten sin. Jeg ville vært livredd for å gjøre noe feil som ødela for utviklingen hans. Jeg vil ikke være en mamma eller en lærer eller en eksklusiv kilde for lykke eller en grunn til at noen blomstrer noe vanvittig. Jeg tenner på selvstendige menn som er trygge på seg selv og som har et nettverk og et liv på utsiden av forholdet vårt og som kan blomstre på egenhånd. Men jeg kunne godt hatt ham som venn.

Endret av uAnonymbruker
Skrevet

Om det eneste denne damen ser i mannen er penger og status så har jeg mest lyst å slå henne i hodet med en stol. Men ellers er det ingenting gale i å forelske seg i eldre menn. For all del!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...