Gå til innhold

Singel - lyst på kos

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en dame på 29, nettopp blitt singel, savner kos (både sex og nærhet). Hadde en FF før jeg ble sammen med eksen, men har ikke så lyst til å gå tilbake til han. Kunne tenke meg å treffe en ny. En som har litt felles interesser (f.eks. spise god mat og se film), som er leken og digg i sengen, men ikke på jakt etter noe seriøst. Hvordan skal jeg gå fram? Har ikke orket å dra på byen enda, og føler det er litt for tidlig å lage nettdating profil.

Anonym poster: f3dbc9ab5670e6e9d54afe91531817f2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Begynnt å sjekk opp menna på kg :fnise:

Nei jeg vet ikke, du vil ikke på byen, og ikke nettdate, har du ingen manne venner du kunne tenkte deg å leke og kose med da?

• Liker 3
Skrevet

Føler du nettopp la ut en annonse på KG. :fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Det er ikke en kontaktannonse altså, ville bare ha tips ;)

Nei, har ingen mannevenner jeg kunne tenke meg å kose med, det blir litt for komplisert. Kanskje jeg bare må ta tiden til hjelp.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Tiden til hjelp, eller du kan prøve sider som Gaysir, finnes en del bifile og heterofile menn der, trenger ikke lange mye profil, si du er ute etter en pulevenn, legg ut et bilde av deg, og du vil få mange flere svar enn du egentlig vil ha.

AnonymBruker
Skrevet

Luksusproblem med så mange svar da :P Gjør meg ingenting med en mann som er bi, men legger ikke ut bilde der. Kanskje jeg bare skal registrere meg og se hva som skjer. Kunne like gjerne vært en kvinnelig FF.

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Luksusproblem med så mange svar da :P Gjør meg ingenting med en mann som er bi, men legger ikke ut bilde der. Kanskje jeg bare skal registrere meg og se hva som skjer. Kunne like gjerne vært en kvinnelig FF.

Vel, treffer du noen du liker der, vil du før eller senere bli spurt om å vise bilde til dem privat.

Du vil få tilbud fra menn, de vil sende deg bilder av kuken sin, mange vil være stygge og feite,

Du vil sikkert få en del venniner der, jo mer sentralt du bor(bergen/oslo osv) jo lettere er det å finne noen, å finne en kvinnelig FF blir nok vanskelig, de da fleste jentene der er ute etter forhold, bortsett fra noen,

Send pm om du lurer på noen så skal jeg hjelpe.

AnonymBruker
Skrevet

Kan godt dele et bilde eller to privat, men vil helst ikke legge ut på profilen. Usj, stygge og feite menn holder jeg meg langt unna :P Sender deg en melding hvis jeg lurer på noe.

Skrevet

du finner alltis noen desperate menn som ikke krever bilde eller bryr seg om hvordan du ser ut, de tar alt

AnonymBruker
Skrevet

du finner alltis noen desperate menn som ikke krever bilde eller bryr seg om hvordan du ser ut, de tar alt

Høres ikke ut som noen jeg vil treffe :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er i samme situasjon som deg, TS,men jeg er gutt da....;)

Anonym poster: a849563f8025f2a5a6e34669ed87b26a

AnonymBruker
Skrevet

Hva med cupido? Jeg har funnet meg en mann der som jeg koser og har sex med, ikke noe seriøst. Du får mange henvendelser, selv uten bilde, for det er en del flere menn der enn damer kan du si..

Anonym poster: 1c31ef61a9c2e183c4af4dbca9f0c800

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende svar og avsporinger, husk at det ikke er tillat med kontaktannonser på KG's forum.

Sulosi, mod.

Skrevet

Er en dame på 29, nettopp blitt singel, savner kos (både sex og nærhet). Hadde en FF før jeg ble sammen med eksen, men har ikke så lyst til å gå tilbake til han. Kunne tenke meg å treffe en ny. En som har litt felles interesser (f.eks. spise god mat og se film), som er leken og digg i sengen, men ikke på jakt etter noe seriøst. Hvordan skal jeg gå fram? Har ikke orket å dra på byen enda, og føler det er litt for tidlig å lage nettdating profil.

Hva med å forsøke å sende PM til menn som virker interressante på diverse forum?

Dette vil garantert falle i god jord, da dette er noe de fleste menn vil synes er interressant og ta som et kompliment. :engel:

• Liker 1
Gjest Cytosin
Skrevet (endret)

Begynnt å sjekk opp menna på kg :fnise:

Nei jeg vet ikke, du vil ikke på byen, og ikke nettdate, har du ingen manne venner du kunne tenkte deg å leke og kose med da?

Gjør som Gunfreak sier, sjekk opp mennene her inne ;)

Eventuelt kan du bli kjent med noen menn via venner, på ulike sosiale tilstelninger, meld deg på et kurs hvor du kan møte mennesker av det motsatte kjønn, etc.

Endret av Cytosin
Skrevet

Gjør som Gunfreak sier, sjekk opp mennene her inne ;)

Eventuelt kan du bli kjent med noen menn via venner, på ulike sosiale tilstelninger, meld deg på et kurs hvor du kan møte mennesker av det motsatte kjønn, etc.

Er det menn her inne? :vetikke:

Skrevet

Kjenner meg godt igjen i det du sier her,TS...blir fort litt seksuelt frustrert av å gå alene for lenge. Alle trenger jo nærhet :)

Skrevet

Kjenner meg godt igjen i det du sier her,TS...blir fort litt seksuelt frustrert av å gå alene for lenge. Alle trenger jo nærhet :)

Der har vi en mann jo :)

Men TS, aldri gå for en som kaller seg for et svensk bilmerke.....

Gjest Cytosin
Skrevet

Er det menn her inne? :vetikke:

Er det ikke det da? Gunfreak er i hvert fall en mann, tror jeg :P

Skrevet (endret)

Der har vi en mann jo :)

Men TS, aldri gå for en som kaller seg for et svensk bilmerke.....

Må ikke dømme folk utfra nicket vettu... :) HAHA

Endret av volvo22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...