Gå til innhold

Den kleineste daten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er den kleineste daten du har vært på eller hva var det kleineste du opplevde?

Jeg har ikke vært på noen kleine dater selv, men har en venninne som har vært på en. Hun trodde hun skulle hjem til han på middag, de to. Men det viste seg at både moren og bestemoren også skulle spise sammen med de. Dette var den første og siste daten de hadde.

Anonym poster: 8f5879f3ee4e4642b6a0c1a0b774a74a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De kleineste datene har vært da jeg bare skulle henge med en kompis, men skjønte etterhvert at "Shit, han er jo syk keen, dette er en date!" Har skjedd med to forskjellige kompiser. Overhodet aldri vært noe flørt eller hinting om noe. Helt til den vanlige pizzaen-på-bordet-og-cola-middagen ble byttet ut med tente lys, vin og indrefilet.

Anonym poster: 9bbc0d9273d3acacfb6fb34bef965a4c

Gjest Beano
Skrevet

Har ikke opplevd én ennå, men det er ikke et spørsmål om det kommer til å skje, men når det kommer til å skje.

Jeg var vitne til en ganske pinlig date. Satt på restaurant og det var en mann og kvinne som tydeligvis hadde lite å snakke om. Etterhvert går kvinnen på do og jeg ser at han ringer til noen. Når begge sitter ved bordet kommer vennen til fyren bort til bordet og finner seg en stol, og setter seg ved siden av dem. Må nevne at vennen ikke var kledd ordentlig for daten og hadde med seg en plast pose. Classy.

Et par minutter senere stakk hun.

:popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

De kleineste datene har vært da jeg bare skulle henge med en kompis, men skjønte etterhvert at "Shit, han er jo syk keen, dette er en date!" Har skjedd med to forskjellige kompiser. Overhodet aldri vært noe flørt eller hinting om noe. Helt til den vanlige pizzaen-på-bordet-og-cola-middagen ble byttet ut med tente lys, vin og indrefilet.

Anonym poster: 9bbc0d9273d3acacfb6fb34bef965a4c

Haha, den har jeg også opplevd! Heldigvis hadde fyren en roomie med dårlige sosiale antenner noe som endte i at han satte seg ned sammen med oss og fortalte hvor fælt sokkene hans lukta. THANK YOU!

Anonym poster: be6055f807375ec2901c03135ca550b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En kompis lurte på om vi skulle stikke og bade, og jeg endte opp på strandpiknik med cava og jordbær. :ler:

Anonym poster: 1a7294ccb2975a2f5c44f4a6e49e9e24

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kastet salt på ham og buste ut med hvor jeg hadde tenkt å dumpe liket om hele daten gikk skeis. :sjenert:

Anonym poster: eda0269effe3f7f5c88ba7e07106c3b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...