Gå til innhold

ok fysisk form?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man regne seg som i ok fysisk form når man klarer å løpe en halvtime sammenhengende med en fart på 8/9 km i timen uten å dø etterpå?

Anonym poster: 7789bc8aba9cfdd647149fd6aee5f3eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beklager, men jeg blir ikke spesielt imponert over at man klarer en halvtime med 8-9 km i timen uten å dø etterpå. :forvirret: Vil tro det er noe de fleste klarer.

Anonym poster: cbf947e95457ef79684af3812f770171

Skrevet

Kommer vel litt an på hvor gammel man er også. Faren min løp en mil tre ganger i uka til han ble 60:P Jeg er 25 og vet ikke om jeg ville klart å pusha meg til en mil :sjenert: Enda :)

Men for all del, du er jo på god vei da, er jo bare å fortsette å trene TS :duskedame:

Skrevet

21 minutter på 3km gitt 8.5km/t. Ikke veldig imponerende nei, men et godt springbrett for fremtidig suksess?

AnonymBruker
Skrevet

At det er noe de fleste klarer har jeg ikke akkurat inntrykk av.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spurte ikke om det var imponerende eller spesielt bra sammenligna med topptrente atleter. Det vet jeg at det ikke er. Men har man kommet litt ut av "ekstremt dårlig form" når man klarer det? At man er i en OK fysisk form. En ok folkelig form?

Starta på et nivå der det å løpe fem minutter var spy-slitsomt. Og kjenner ganske mange som ikke orker å løpe i det hele tatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ungdommen nå til dags, ass.

Gjest *kokos*
Skrevet

Jeg synes det virker bra. Jeg er ikke i særlig god form, selv om jeg kan både gå og sykle langt. Men løpe, nei, det klarer jeg knapt nok, selv om jeg er normalvektig, Så jeg synes du er flink!

Skrevet

Ja, da er du i OK fysisk form :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Beklager, men jeg blir ikke spesielt imponert over at man klarer en halvtime med 8-9 km i timen uten å dø etterpå. :forvirret: Vil tro det er noe de fleste klarer.

Du har stor tro på mennesker nå til dags ser jeg. :P

Anonym poster: 74ee0a49583bce2b7534abae92a89779

AnonymBruker
Skrevet

Du har stor tro på mennesker nå til dags ser jeg. :P

Anonym poster: 74ee0a49583bce2b7534abae92a89779

Hehe, det kan godt hende. Men de fleste jeg kjenner er i en form hvor dette ikke hadde bydd på de store problemene. Mulig jeg må ta en realitycheck, rett og slett. :eeeh:

Kommer fra en familie hvor det å være i form ikke er noe ekstraordinært, der søndagsturen og skituren om vinteren var en selvfølge og det å holde seg i form er ganske dagligdags. Muligens er ikke dagens ungdom i den forfatning nå om dagen.

Håper likevel at barna mine vokser opp med den samme innstilling som meg, det finnes så mange utrolig slappe og sløve mennesker for tiden.

Men, beklager, dette var en enorm avsporing av tråden.

TS; du er sikkert i en ok form, men ekstremt god er den ikke. Du er riktignok på god vei, og om du har hatt bedring til nå, vil du sikkert merke at du vil bli enda bedre om du fortsetter treningen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...