Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Norge er blant bookmakernes favoritter - igjen:

http://www.nrk.no/programmer/tv/melodi_grand_prix/1.10960331

Men husker jeg feil, eller er Norge alltid blant bookmakernes favoritter? I hvert fall om man skal tro norske aviser? Stort blir sjokket hver gang vi ryker ut i semien, eller havner som jumbo i finalen. Da leter de samme avisene etter årsaker, det må være politisk, eller juks, eller rett og slett feil stemmetall. Så hvordan tror dere det går i år? Den norske låta er litt spesiell, jeg mener det kan slå begge veier. Det kan bli topp 10, men jeg føler jeg er den eneste som heller ikke går inn i en sjokktilstand om vi ryker i semi? Bombo var en mye mer lettfordøyelig låt, og hva som funker best får vi aldri svaret på.

Anonym poster: fffcdcd537cf65f8a37e764b9d45779b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med å holde meg våken gjennom de tre minuttene det norske bidraget varer, så jeg går vel heller i sjokktilstand om vi IKKE ryker ut i semi.

Anonym poster: bce36b72cec24c047af6ce18f2952db5

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Håper vi ikke vinner. når er finalen forresten?

AnonymBruker
Skrevet

Håper vi ikke vinner. når er finalen forresten?

18. mai :)

Skrevet

Norge er blant bookmakernes favoritter - igjen:

http://www.nrk.no/pr...prix/1.10960331

Men husker jeg feil, eller er Norge alltid blant bookmakernes favoritter? I hvert fall om man skal tro norske aviser? Stort blir sjokket hver gang vi ryker ut i semien, eller havner som jumbo i finalen. Da leter de samme avisene etter årsaker, det må være politisk, eller juks, eller rett og slett feil stemmetall. Så hvordan tror dere det går i år? Den norske låta er litt spesiell, jeg mener det kan slå begge veier. Det kan bli topp 10, men jeg føler jeg er den eneste som heller ikke går inn i en sjokktilstand om vi ryker i semi? Bombo var en mye mer lettfordøyelig låt, og hva som funker best får vi aldri svaret på.

Det er riktig, Stella var favoritt, Tooji var favoritt, Solli-Tangen var favoritt. Rybak var også favoritt, men det tyder bare på at norske medier finner en eller annen kilde som sier at det norske bidraget er favoritt, og slår det stort opp. Samme hvor realistisk det er.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde Yohio (Sverige) skulle vinne, men det ble en annen dude som vant finalen i Sverige. Norge har en bra låt, men selve fremførelsen er for lite show til å vinne Eurovision tror jeg.

Bombo er en grusom låt :P Glad vi ikke sendte den.

Anonym poster: dc85666a2c203e627c6d19efd96a322b

AnonymBruker
Skrevet

Søk på sangen på youtube. Pleier å være mange som lager sånne top 5 lister i forkant. Da ser man hvilke sanger som er populære.

Anonym poster: 99a52fb92a9dcb73baaea4b81cf03841

Skrevet

Søk på sangen på youtube. Pleier å være mange som lager sånne top 5 lister i forkant. Da ser man hvilke sanger som er populære.

Anonym poster: 99a52fb92a9dcb73baaea4b81cf03841

På de listene (de fleste som lager lister har laget liste med ale 39 sangene rangerte i rekkefølge), Norge er topp 10 på omtrent samtlige lister. Utrolig mange har den på topp 3 også. Danmark er vel den med mest nr 1 plasseringer. Da jeg titta på oddsen for en listen stund siden (diverse forskjellige steder) så var Norge den som gav minst i odds for å komme videre fra semifinale 2 , Danmark den som gav minst i odds i semifinale 1. Norge gir for øvrig en av de laveste oddsene som vinner også.

AnonymBruker
Skrevet

Når var sist noen brydde seg overhode med ESC? Folk har for lite å gjøre.

Anonym poster: e1d1711e2b93a71170d22fe8c3fb172e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...