Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på AAP og ønsker å betale mer skatt. Noen som vet om det er mulig? Når jeg jobbet så fikk jeg jo arbeidsgiver til å trekke ekstra. Må jeg ta kontakt med NAV eller skatteetaten?

Anonym poster: 912e2fbaa2f6dec7cb3fb4f6567305c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skatteetaten. NAV går bare etter det de får fra skatteetaten. De trekker ikke ekstra, selv om man ber dem om det. Derimot kan skatteetaten gå inn og forandre på tabellen din og så får NAV opp det i sitt system og gjør slavisk hva de ser står på skjermen sin. Sånn er systemet.

Anonym poster: 54fbefb0dbd7ff3b4c9a334e4a317c33

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!:)

Anonym poster: 912e2fbaa2f6dec7cb3fb4f6567305c0

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å si fra til ditt NAV-kontor eller saksbehandleren din, så ordner de høyere skattetrekk enn det som står på skattekortet. Eller du kan skrive inn litt høyere inntekt enn du kommer til å få så får du høyere skattetrekk på skattekortet fra Skatteetaten.

Anonym poster: 55ed6aa4dc59e97b263751c56afc67a5

AnonymBruker
Skrevet

Skatteetaten. NAV går bare etter det de får fra skatteetaten. De trekker ikke ekstra, selv om man ber dem om det. Derimot kan skatteetaten gå inn og forandre på tabellen din og så får NAV opp det i sitt system og gjør slavisk hva de ser står på skjermen sin. Sånn er systemet.

Anonym poster: 54fbefb0dbd7ff3b4c9a334e4a317c33

Tull og tøys.... Ja, skatteetaten må man kontakte om man ønsker nytt skattekort, men økt frivillig trekk kan absolutt nav legge inn...

http://www.nav.no/skjema/Skjemaer/Privatpersoner/Diverse/Endre+skattetrekk

Anonym poster: 9761d8a5ade22ae46847e5917bdf3350

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...