Gå til innhold

Vente med å svare på sms fra flørt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går var jeg i byen til flørten min. Etter som det var påskeaften, kjøpte jeg et påskeegg og fylte det med favorittene hans. Sendte så en melding der jeg hørte om han var hjemme. Fikk ikke svar før på kvelden, der han skrev at han slappet av hjemme hos foreldrene sine (som ikke bor i den samme byen). Jeg svarte ikke på meldingen med det første etter som jeg ikke var hjemme. Da jeg kom hjem, tok jeg et bilde av påskeegget, og skrev at jeg hadde vært i byen hans, fått oppdrag av påskeharen og var klar for "påsketrav" (i overført betydning...:P ), men at jeg dessverre ikke fikk utført oppdraget.

Sendte meldingen sent i går kveld, men regnet med at jeg fikk svar i løpet av natten. Det har jeg ikke fått. Jeg har forstått på han at han ikke er klar for noe seriøst ennå, men han er klar på at han liker meg, flørter med meg og har lyst på meg. Tror dere påskeegget førte til at han tror at jeg vil noe mer? Gjorde det det hele mer seriøst liksom? Kan meldingen min ha skremt ham til å ikke svare?

Jeg vet at han slappet av ved å spille tvspill. Hvis det ble sent, kan det være at han ikke ville svare der og da, men venter til han våkner i dag? Kjenner dere dere igjen i det gutter, at selv om dere liker jenta, kan dere vente med å svare til dagen etter?

Anonym poster: ea8150b77949696a7f95bdd251481772

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Hvor sent på natten sendte du meldingen?

Jeg skjønner godt at du er frustrert. Det var en sabla bra melding og en sabla bra (og interessert) mann hadde svart på den umiddelbart. De bra (og interesserte) mennene kan nemlig flørte. ;)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Rett før 23... Han hadde sendt meg sms rett etter 20.00. Som sagt, han fortalte jo at han var hos foreldrene og spilte Playstation. Noe han gjør veldig sjelden, og en måte han kobler godt av på. Jeg unner han det, og det gjør meg glad at han har noen fridager. Han pleier å både svare og flørte. I blant er det han som insjer også. Kan det være Playstation som har skylden?

Godt å høre at meldingen ikke var helt på trynet, hvertfall. :)

Gjest Tidssone
Skrevet

Men et eller annet har jo endret seg, siden du spør her inne?

AnonymBruker
Skrevet

Men et eller annet har jo endret seg, siden du spør her inne?

Ja, som sagt; han er vanligvis relativt rask til å svare på sms. Det har riktignok hendt at det har gått 12 timer pluss også, men da har han liksom vært opptatt på andre måter. Jeg bare lurte på om flere gutter kunne kjenne seg igjen i at Playstation kan forhindre at man svarer på sms fra flørt...

Gjest Tidssone
Skrevet

Playstation kan forhindre raske svar dersom PS er mer interessant enn damen. Dette er nok den generelle regelen. Det kan jo hende at din flørt er unntaket.

Dessuten sier du jo at det hender seg det tar lang tid dersom han er opptatt, og det har han jo vært nå. Så er det jo en vurderingssak om man synes det er greit å være mindre viktig enn playstation?

Det som kanskje ikke er bra, er at du selv ikke klarer å la vær å bli stresset av dette, tenker jeg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Playstation kan forhindre raske svar dersom PS er mer interessant enn damen. Dette er nok den generelle regelen. Det kan jo hende at din flørt er unntaket.

Dessuten sier du jo at det hender seg det tar lang tid dersom han er opptatt, og det har han jo vært nå. Så er det jo en vurderingssak om man synes det er greit å være mindre viktig enn playstation?

Det som kanskje ikke er bra, er at du selv ikke klarer å la vær å bli stresset av dette, tenker jeg.

Huff, du har et poeng. Jeg klarer ikke la være å bli stresset. Jeg er bare så redd for å ødelegge noe. At han synes det faktum at jeg kjøpte påskeegg til ham da jeg var i byen hans, ble for seriøst. Men jeg prøvde jo å gjøre det mindre seriøst ved å hinte om "påsketrav"... Mener du (dere andre) at jeg har latt meg stresse for raskt?

Skrevet

Spist er spist. Ikke analyser for mye, er det noe menn ikke liker ved oss damene, er det akkurat det. Det er ingenting galt i å kjøpe påskeegg til en flørt, men det kan skremme ham vekk om man begynner å snakke om å svare raskt/sent på sms. :-)

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg tror det er ugunstig å gå rundt å være redd for å ødelegge noe. Dersom man er interessert i noen, skal det mer enn en sms til for å ødelegge interessen.

Jeg kan forstå at noen trekker seg unna dersom de blir overlesset av amorøse meldinger i oppstartsfasen (senere i et forhold dabber det jo naturlig av uansett), men om en melding av typen du sendte ble for seriøs for ham, så er han ikke "der".

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spist er spist. Ikke analyser for mye, er det noe menn ikke liker ved oss damene, er det akkurat det. Det er ingenting galt i å kjøpe påskeegg til en flørt, men det kan skremme ham vekk om man begynner å snakke om å svare raskt/sent på sms. :-)

Jeg tror det er ugunstig å gå rundt å være redd for å ødelegge noe. Dersom man er interessert i noen, skal det mer enn en sms til for å ødelegge interessen.

Jeg kan forstå at noen trekker seg unna dersom de blir overlesset av amorøse meldinger i oppstartsfasen (senere i et forhold dabber det jo naturlig av uansett), men om en melding av typen du sendte ble for seriøs for ham, så er han ikke "der".

Jeg har heldigvis ikke plaget ham med min bekymring. ;) Men er det nærliggende å tro at han ble skremt? Hadde dere tolket den meldingen som veldig seriøs?

Skrevet

Slapp av! Det ordner seg alltid, og det er 99,7% sjans for at det er en logisk forklaring til at han ikke har svart enda. Hvem ville vel ikke bli glad for et påskeegg fylt med favorittene sine, uansett hvem det er fra? :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heldigvis ikke plaget ham med min bekymring. ;) Men er det nærliggende å tro at han ble skremt? Hadde dere tolket den meldingen som veldig seriøs?

Jeg hadde syntes at det var i overkant, ja. Sånn dill med påskeegg og adventskalender er jo noe damene styrer med til kjærestene sine. Det er ikke alle menn som liker det, det blir litt som å ble behandlet som en unge. Så jeg hadde synes at det var litt voldsomt hvis en flørt satt i gang med å fylle påskeegg og sende bilde av det, ja.

Anonym poster: 80b62b13e84463ace4f23066f7486f5d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av! Det ordner seg alltid, og det er 99,7% sjans for at det er en logisk forklaring til at han ikke har svart enda. Hvem ville vel ikke bli glad for et påskeegg fylt med favorittene sine, uansett hvem det er fra? :)

:D

Jeg hadde syntes at det var i overkant, ja. Sånn dill med påskeegg og adventskalender er jo noe damene styrer med til kjærestene sine. Det er ikke alle menn som liker det, det blir litt som å ble behandlet som en unge. Så jeg hadde synes at det var litt voldsomt hvis en flørt satt i gang med å fylle påskeegg og sende bilde av det, ja.

Hmmm... Jeg laget faktisk adventskalender til ham, og den ble VELDIG godt mottatt...

AnonymBruker
Skrevet

:D

Hmmm... Jeg laget faktisk adventskalender til ham, og den ble VELDIG godt mottatt...

Det er jo fire måneder siden advent. Og dere er fortatt bare på flørtestadiet? Det høres ut som du vil at dere skal være kjærester.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo fire måneder siden advent. Og dere er fortatt bare på flørtestadiet? Det høres ut som du vil at dere skal være kjærester.

Jeg er oppriktig glad i fyren. Laget en adventskalender for å glede ham. Til å begynne med, da ham begynte å flørte med meg, hadde jeg vel et håp om at vi skulle bli kjærester. Men vi ses dessverre alt for sjelden og han jobber og reiser alt for mye til å ha tid til kjæreste nå. Så derfor holder vi oss til å være på flørtern. Lage adventskalender og gi påskeegg gjør jeg til gode venninner og kamerater også. I hvertfall påskeegg. Det er en måte å vise at jeg tenker på og setter pris på dem. Spesielt de jeg ikke ser så ofte.

• Liker 1
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Ooooooooooooj. Over fire måneder og fortsatt ikke definert forholdet?

For meg hadde det vært stressende. Jeg skulle i alle fall ha følt meg trygg nok på fyren til at jeg ikke hadde blitt ihjelstresset av å sende en sms med bilde av et påsekegg og en seksuell hentydning.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er oppriktig glad i fyren. Laget en adventskalender for å glede ham. Til å begynne med, da ham begynte å flørte med meg, hadde jeg vel et håp om at vi skulle bli kjærester. Men vi ses dessverre alt for sjelden og han jobber og reiser alt for mye til å ha tid til kjæreste nå. Så derfor holder vi oss til å være på flørtern. Lage adventskalender og gi påskeegg gjør jeg til gode venninner og kamerater også. I hvertfall påskeegg. Det er en måte å vise at jeg tenker på og setter pris på dem. Spesielt de jeg ikke ser så ofte.

Jaja. Jeg hadde opplevd det som kjæresteoppførsel hvis det var en jeg hadde et slags forhold til. Litt mye, kan du si. Og litt barnslig.

Gjest Tidssone
Skrevet

Til å begynne med, da ham begynte å flørte med meg, hadde jeg vel et håp om at vi skulle bli kjærester. Men vi ses dessverre alt for sjelden og han jobber og reiser alt for mye til å ha tid til kjæreste nå. Så derfor holder vi oss til å være på flørtern.

Mitt beste råd, selv om du ikke har bedt om det, er å finne en annen mann å lage adventskalender og påskeegg til.

• Liker 3
Gjest Tidssone
Skrevet

Jaja. Jeg hadde opplevd det som kjæresteoppførsel hvis det var en jeg hadde et slags forhold til. Litt mye, kan du si. Og litt barnslig.

Det ER kjæresteoppførsel og det må jammen være greit når man har holdt på så lenge.

Så trist at noen synes det er barnslig å glede andre med et påskeegg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det ER kjæresteoppførsel og det må jammen være greit når man har holdt på så lenge.

Så trist at noen synes det er barnslig å glede andre med et påskeegg.

Men de er jo ikke kjærester, han ville visst heller ha en elskerinne. Da skjønner je jo at det kan bli voldsomt med kalender og påskeegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...