AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Jeg er nødt til og gå fra kjæresten min. etter mye tull fram og tilbake, det har vært slutt 4 ganger på litt over 1 år nå og det begynner og skli ut igjen. men jeg klarer det abselutt ikke og gjøre det, er så vanvittig glad i henne. hun er hard mot meg og jeg er bare svak og om jeg er hard tilbake kommer det en skikkelig krangel også er det slutt igjen og da er det virkelig slutt for abselutt siste gang. men jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg eller åssen jeg skal takle dette. ( første gangen jeg virkelig har følt noe skikkelig for en jente,) hjelp meg!! åssen skal jeg komme meg igjennom dette ? :/ Anonym poster: 2f687d4c1ef620bf78ae70fd2313c1a7
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #2 Skrevet 31. mars 2013 vær sterk! tenk fremover, dere er ikke bra for hverandre da er det ikke verdt å bli. Du kommer til å møte en ny jente senere, nyt friheten du har nå Anonym poster: a519085e514171e2c7f87b36f36b7013
Gjest Jente Skrevet 31. mars 2013 #3 Skrevet 31. mars 2013 Dere KAN bruke alt dere har vært igjennom til å starte fresh med ny kommunikasjon. Men det skal litt til! Det høres ut som hun er veldig knyttet til deg også siden at dere har prøvd igjen 4 ganger istedet for å sette strek. Ofte er jenta ut etter bekreftelser og å få se litt følelser, snakker av erfaring som en litt needy kjæreste som begynner å innse at noen gutter kanskje beskytter seg ved å ikke gi for mye av sine innerste tanker g følelser, kanskje de føler seg sårbare. Men skal man være sammen må man etter min mening gi alt! Så mange avbrudd, er det en rød tråd der? frykt og tvil tar drepen på et forhold, for å unngå dette er det bare kommunikasjon som gjelder.. Hva er det som har skjedd som har ført til dette og hvorfor har det vært så turbulent? Et forhold kan aldri bli helt perfekt, men man kan velge å 1 avslutte helt og bryte all kontakt (vennesonen har jeg selv bare klart når grunnen for avsluttet forhold var at det ikke fantes kjæreste/-lidenskapelige følelser lenger. Ellers kan det ofte bli en veldig tense kjemi når man møtes igjen) 2 bruke det som har skjedd til å få det beste forholdet. Det handler vel i bunn og grunn om du virkelig elsker henne, og om hun elsker deg. Har du tenkt videre? Så du for deg at dete skulle gifte dere for eksempel, eller noen fremtidsplaner i det hele tatt? Har du så lyst på henne og tro på forholdet at dere vil prøve igjen så ville je gjort det. Har hatt kjærlighetssorg selv og det er ikke en ting som er vondere. Men det er jo ikke kun opp til deg. Lykke til med å finne ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå