Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja uff dette er fælt. Hun er 13 år, trodde først at hun var eldre (ser eldre ut) sånn kanskje 16, og i verste fall 15. Hun har også nå sagt at hun har følelser for meg. Hva skal jeg gjøre? Er jo bare ekkelt, og også ulovlig. Så noen som vet hva jeg kan, og burde gjøre?

Har ikke hatt sex eller vært fysisk med henne på den måten, bare sånn at det er sagt.

Anonym poster: 085526f0a849b4ddf2e6b524014c0573

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold deg langt unna. Hun er et barn.

• Liker 18
Gjest FiskenBlub
Skrevet (endret)

Unngå henne. Hun er trossalt en unge

Endret av FiskenBlub
  • Liker 2
Skrevet

Kan du ikke bare si at hun er for ung for deg og holde deg unna etter det? :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du lar det være, enkelt og greit. Dette er ikke bra, og du bør gå litt inn i deg selv og finne ut hvorfor du tiltrekkes av barn.

Anonym poster: d8eeec6d1f005ae8e44d5c381420e9a2

Gjest Kaffekrus
Skrevet

Jeg vet hva du skal gjøre: Hold deg laaaaangt unna henne!

Gjest FiskenBlub
Skrevet

Du lar det være, enkelt og greit. Dette er ikke bra, og du bør gå litt inn i deg selv og finne ut hvorfor du tiltrekkes av barn.

Han sier jo at hun ser eldre ut enn 13.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg langt unna. Hun er et barn.

Jo er sant det. Er vel det riktige å gjøre.

(Og jeg lover dere, fikk ikke vite om alderen før nå nylig, og da bare brøt det sammen for å si det sånn)

AnonymBruker
Skrevet

Jo er sant det. Er vel det riktige å gjøre.

(Og jeg lover dere, fikk ikke vite om alderen før nå nylig, og da bare brøt det sammen for å si det sånn)

Hvordan møtte du henne da? Siden hun så vidt har begynt på ungdomsskolen?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eventuelt fortsatt går på barneskolen?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jo takk, jeg er vel en freak da..

Skrevet

Du lar det være. Du er 18 år og kommer deg nok videre. Senere vil du være veldig glad du ikke rørte en 13åring.

Gjest Gjest
Skrevet

Vent, i det minste i 3 år før dere blir noe som helst annet enn venner. Det blir sannsynligvis mye stress da også, men det er i det minste ingen juridisk smørje i vente.

Skrevet

Jeg synes du er fornuftig som ser at dette blir feil, TS! Ikke ta det til deg om noen skriver noe stygt, det er lurt å spørre om råd til hvordan du skal avslutte dette på en ordentlig måte.

• Liker 9
Gjest Gjest20
Skrevet (endret)

lo---l.

Endret av Gjest20
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du er fornuftig som ser at dette blir feil, TS! Ikke ta det til deg om noen skriver noe stygt, det er lurt å spørre om råd til hvordan du skal avslutte dette på en ordentlig måte.

Nei, det er du ikke. Bare avslutt forholdet pent og pyntlig, det bør ikke være så vanskelig. Synes du gjør det riktige, jeg. Du visste jo ikke at hun var så ung.

Takk for svar! Ja jeg visste ikke det, men allikevel så sitter jeg igjen med følelsen av at jeg faktisk likte/liker et barn. Og det gjør meg egentlig kvalm. Men også lei meg. Når det først er gjensidige følelser så.. vel da kan jeg ikke av åpenbare grunner, først og fremst etiske, men også juridiske. Hvis det bare hadde vært i fremtiden hvor jeg møtte henne da jeg var 25, så ville hun vært 21 (fyller visstnok 14 snart, men det har ingenting å si) og da hadde alt vært greit. Men nei, skjebnen vil noe annet. Vet bare ikke hvordan jeg skal si det, får vel bare si det som det er. Du er for ung, jeg er for gammel. Får som sagt gjøre det eneste riktige. Vil nok heller se meg selv i speilet og se på en som gjorde det riktige valget, enn den pedofile.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var 13 så jeg ut som om jeg var rundt 16-17. En gutt på 18 viste interesse for meg og jeg ble jo selvsagt smigret, og vi ble sammen. Men han forventet mer av meg enn en på 13 burde måtte takle.

Skulle ønske han hadde latt meg være i fred... jeg var ødelagt lenge etterpå.

Anonym poster: a7bc9febb5f39fc0dc01b8af104da62f

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar! Ja jeg visste ikke det, men allikevel så sitter jeg igjen med følelsen av at jeg faktisk likte/liker et barn. Og det gjør meg egentlig kvalm. Men også lei meg. Når det først er gjensidige følelser så.. vel da kan jeg ikke av åpenbare grunner, først og fremst etiske, men også juridiske. Hvis det bare hadde vært i fremtiden hvor jeg møtte henne da jeg var 25, så ville hun vært 21 (fyller visstnok 14 snart, men det har ingenting å si) og da hadde alt vært greit. Men nei, skjebnen vil noe annet. Vet bare ikke hvordan jeg skal si det, får vel bare si det som det er. Du er for ung, jeg er for gammel. Får som sagt gjøre det eneste riktige. Vil nok heller se meg selv i speilet og se på en som gjorde det riktige valget, enn den pedofile.

Du virker som en bra og moden fyr TS, som skriver det du gjør nå. :) Lykke til.

• Liker 1
Skrevet

Du har ikke gjort noe galt, og kommer ikke til å gjøre det.

Jeg tror ikke det var det barnlige som var det du likte best ved henne, så jeg tror ikke du trenger å tro at du er småpedofil.

Det er trist at dere møttes alt for tidlig.

Gjest Coolaid
Skrevet

DU vet selv hva som er riktig og likevell spør du her inne. Det er selvfølgeig helt klart for deg at du bør holde deg langt unna et barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...