AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Så overskriften sier vel det meste, men tingen er at jeg alltid blir betatt av gutter som jeg ikke burde bli betatt av.. Traff en fyr på vors/fest for noen dager siden, men har visst hvem han var en stund. Han har hatt kjæreste, men de er slått opp nå men han innrømmet at de prøver å ordne opp. Vi var de eneste som var så og si edru og snakket hele kvelden og hadde det veldig kjekt. Han prøvde seg, men siden jeg visste dette med kjæresten så ville jeg ikke at noe skulle skje. Men tingen er at jeg klarer liksom ikke helt ut av hodet. Jeg vet at han kan være flørtete og at han ikke er hundre prosent singel, men likevel er jeg interessert. Noen som kan gi et godt svar på dette, er et stort mysterium for meg er alltid også sånn at jeg har større vanskeligheter for å falle for de guttene som er grei og som jeg faktisk vet er interessert... Frustrerende Anonym poster: 1ade3441065d8e1ba2fbe4eb48bee1a4 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #2 Skrevet 31. mars 2013 Siden han er en som prøver seg på andre når han egentlig prøver å ordne opp med dama, indikerer det at han muligens er en aldri så liten drittsekk, og det forklarer hvorfor du er tiltrukket av han. Anonym poster: 6afada34239f8bef500e3e3befe7373c
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #3 Skrevet 31. mars 2013 ...... ooooog det kan gi en indikasjon om hvorfor han og dama har trøbbel i forholdet! Anonym poster: 6afada34239f8bef500e3e3befe7373c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå