AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #1 Skrevet 30. mars 2013 vær ærlig??? for en måned siden, jeg var på byen. jeg møtte en søtnos, han gav meg nummeret sitt, galant som han var fikk jeg hele navnet hans, og jeg lette ham opp på facebook, ble venn med ham. neste dag sjekker jeg hans facebookprofil, og jaggu er han ikke forlovet..... et par uker senere, jeg møter en ny søtnos på byen, får nummeret hans, vi har et par dates etter det. så spør jeg ham rett ut, har du dame, ja det hadde han visst. hjertet knust. hvorfor driver dere opptatte mannfolk og deler ut nummeret deres til damer på byen!!! naiv som jeg er, så forventer jeg faktisk at de gutta jeg ber om nr til er single. jeg bør vel begynne spørre alle jeg er interessert i på byen om de er single eller ei... Anonym poster: e600c95f7d2682b8543e1e0ccd6312fc
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 30. mars 2013 #2 Skrevet 30. mars 2013 Glad jeg er blitt singel. Slipper jeg sånn problematikk lenger.
Rotemor Skrevet 31. mars 2013 #3 Skrevet 31. mars 2013 Ja, kanskje man skal spørre...Alltid! Det er fair enough å få klarhet i det. Opptatte folk på byen vet jo at de har begrenset interesse for søkende single. De får søren meg skape spenning i livet sitt på annet vis enn å mislede på den måten. Spør!!!!!!!!!
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #4 Skrevet 31. mars 2013 Du får ta det som et kompliment da vel! Du er så deilig at selv opptatte menn legger seg etter deg! Anonym poster: 4764b153116c6b8652f3cad726fdc1ba
SmartA Skrevet 31. mars 2013 #5 Skrevet 31. mars 2013 Velkommen i klubben, TS. Er det noe det ikke mangler på, så er det interesse fra menn som jeg vet er i forhold. Og, for the record: Jeg tar det på ingen måte som noe kompliment. Jeg tenker at drittsekkene undervurderer min intelligens.
Gjest Lincoln Skrevet 31. mars 2013 #6 Skrevet 31. mars 2013 (endret) naiv som jeg er, så forventer jeg faktisk at de gutta jeg ber om nr til er single. jeg bør vel begynne spørre alle jeg er interessert i på byen om de er single eller ei... Anonym poster: e600c95f7d2682b8543e1e0ccd6312fc Du forventer at noen er single bare fordi du ber om nummeret deres? Jasså ja... Snakk om å tro at verden går i bane rundt seg selv. Endret 31. mars 2013 av Lincoln 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå