Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg har et litt stort og rotete spørsmål. Men jeg tenkte det kanskje kunne være til hjelp for noen, inkludert meg selv.

Jeg lurer på, hvilke produkter til hud/hår/kropp er du glad i? Og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Euforia
Skrevet

Hud:

Aqua Marina - LUSH

Cleansing Water - Decleor

Organic Argan Oil - Acure Organics

Fuktighetskrem - Yes to cucumbers

Fuktighetskrem - Decleor Source D'eclat (noen som vet om denne har gått ut av produksjon??)

Truth serum collagen booster - Ole Henriksen

Uplifting toner - Pukka

Kropp:

Clarifying body wash - Ole Henriksen

Snow fairy - LUSH

Organic Argan Oil - Acure Organics

Strawberry Body Butter - The Body Shop

Hår:

BIG - LUSH

Her har jeg nesten ikke funnet noen favoritter, synes sjampoer fungerer omtrent likt uavhengig av om det er en billigsjampo fra Rema 1000 eller Moroccan Oil-sjampoene (sistnevnte var en skuffelse). Synes likevel håroljen til Moroccan Oil er bra, selv om den er stappet full med silikoner. Siden jeg er litt nøye på ingredienser er jeg glad i Acure Organics og Nature's Gate til håret, de er uten sulfater, silikon, parabener, osv., i tillegg til at de er veganske og ikke testet på dyr. Disse lukter ingenting, noe jeg synes er kjipt ... Så jeg får følge denne tråden og se om det dukker opp bedre sjampoalternativer. :) BIG fra LUSH er den beste sjampoen jeg har prøvd hittil, jeg får så SINNSSYKT mye volum av den at jeg bruker den kun til spesielle anledninger (lillebroren min begynte til og med å le av hvor stort håret mitt ble). Den lukter i tillegg himmelsk. Det dumme er at den har SLS i seg. :(

• Liker 1
Skrevet

Hår: korres aloe and dittany shampoo og balsam, kerastase bain de force shampoo+ alle hårkurene fra kerastase. Jeg er også veldig glad i bjørn axen sine produkter Forde de pleier hodebunnen også, og der vil jo si at det er vakrere hår som vokser ut;) når det kommer til håroljer er Bjørn axen en klar vinner, da hovedingrediensen er arganolje. Kropp; korres body butter, dr hauschka rose bodylotion, korres guava dusjgele(lukter helt fantastisk) dr hauschka body oil(alle) weleda birch cellulite oil( helt genialt produkt) ansikt; weleda almond fuktighetskrem, dr hauschka rose day cream light, clarins rensemelk og toner for normal hud, origins clay mask, origins a perfect world fuktighetskrem:) kunne aldri falt meg inn å kjøpe en billig fuktighetskrem som er stapp full av silikoner, parkbenken og mineralojler. Da kjøper jeg heller noe som jeg vet hva er, og som er ti ganger drøyere i bruk:) håper det var til hjelp:)

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere!

Jeg har et litt stort og rotete spørsmål. Men jeg tenkte det kanskje kunne være til hjelp for noen, inkludert meg selv.

Jeg lurer på, hvilke produkter til hud/hår/kropp er du glad i? Og hvorfor?

Ansikt: Dramatically different moisturaizer gel (ah, husker ikke hvordan det skrives nå). Har brukt i flere år, perfekt for de med fet hud. Etter dusj bruker jeg NUXE olje, kan også brukes i håret.

Hår: Wella SP. Jeg bruker de som er fuktighetsgivende, både shampoo, balsam og kur. Drøy i bruk og lukter himmelsk. Bruker også økologisk og parfymefri hårvask fra Urtekram. Gir hår og hodebunn en pause fra kjemikalene i øvrig hår-produkter. Bruker oljer i hårtuppene, fra Moroccan oil eller NUXE.

Kropp: L`occitane dusjolje. Ellers babyolje etter dusj. Har ikke funnet en favoritt dusjssåpe eller kroppskrem ennå.

Anonym poster: c219c8db7077a1a78a3b5a991364dc6d

Skrevet

Her var det allerede kommet mange tips! Jeg er nemlig kjempelei av sminken min, og alt annet som hører til. Tenkte det kanskje var til hjelp for noen andre også, visst de er ute etter noe nytt! Samt er det mye salg for tiden på diverse nettbutikker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...