Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm. Jeg hadde akkurat registrert at de var ute av motebildet, og så er de på vei inn igjen? Var ikke dette det store på 90-tallet, egentlig?

• Liker 2
Skrevet (endret)

I LOVE :hjerte: (Om det brukes rett selvfølgelig! Til highwaist skjørt/shorts, f.eks.)

Var i New York i høst, og da kjøpte jeg mange! Spesielt på en butikk som het Brandy Melville (brandymelvilleusa.com) fant jeg mange :) Har disse to blant annet:

brandy-melville-usa-mirella-infinity-love-tank-profile.jpg

mx278-31s001m57300_f_1.jpg

Endret av snøfrisk
Skrevet

Synes det er veldig pent om du faktisk ser ut som modellen på bildet.

Med en gang det er antydninger til fett, slapp hud eller strekkmerker ol. får jeg assosiasjoner til han her, og det er virkelig ikke bra.

Med andre ord: Passer nesten ingen.

AnonymBruker
Skrevet

Harry, men dritkult om du får det til.

Ut eller inn eller nittitalls - hvem bryr seg.

Anonym poster: 3adde1b599309c3e0a313af78a572b08

Skrevet

Synes det er grusomt. Håper jeg slipper å måtte se alt for mange i det i sommer.

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Synes det er ganske fint om det er gjort riktig.

Har også registrert at det er litt annerledes enn på 90-tallet. Da hadde vi ekstremt lave bukser (gjerne medg-string synlig), og en litt lang magetopp. Det vil jeg helst ikke se igjen. Nå har man korte magetopper og highwaist bukser.

Skrevet

Synes det er kult kombinert med noe highwaist slik at man bare ser litt av magen, slik som på linken til badabing og andre bildet til snøfrisk :) Vanligvis liker jeg best at toppene er litt baggy, men likte også den TS linket til, kjempekult med highwaist shorts til!

AnonymBruker
Skrevet

syns magetopper viser for mye! ikke pent

Anonym poster: 92ea7b57beb518877ad0475ab4ce8178

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...