Det Nye Skrevet 5. juni 2002 #1 Skrevet 5. juni 2002 Selv om man ikke har kristen eller annen religiøs begrunnelse, er det stadig flere som velger å avstå fra sex. Har all fokuset på sex i samfunnet gjort at vi synes sex er blitt noe hverdagslig og kjedelig? Eller har all den tekniske informasjonen rett og slett gitt oss prestasjonsangst?
Thomas Skrevet 5. juni 2002 #2 Skrevet 5. juni 2002 Tror vi har fått prestasjonsangst eller at sex har blitt til et prosjekt; det skal forberedes og planlegges. Etter endt arbeidsdag er det mindre slitsomt å bare slenge seg på sofaen og se TV.
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2002 #4 Skrevet 5. juni 2002 hei. måtte bare svare. sex i edru tilstand er alt annet enn oppskrytt. jeg og min samboer har det helt fantastisk sammen.
Thea Skrevet 6. juni 2002 #5 Skrevet 6. juni 2002 Jeg syntes sex var veldig oppskrytt før jeg møtte han jeg er sammen med nå jeg.Var da ikke noe spes. godt detta å hvertfall ikke noe å skryte av. Nå er det stort sett ooohhhhaaaa hela nattæn nå 1212[ Dette Innlegg er endret av: Thea den 2002-06-06 02:31 ]
Kevin Skrevet 7. juni 2002 #6 Skrevet 7. juni 2002 Noen av oss kunne nok like gjerne gått i kloster..... Men å si at sex i edru tilstand er oppskrytt er vel å ta i litt. Den beste sexen JEG har er i allefall i edru tilstand, når alle sansene er inntakte.... 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå