Gjest Skogmann Skrevet 10. april 2013 #21 Skrevet 10. april 2013 Maskinklipt må da være den mest attraktive sveisen? Da det betyr at vedkommende ikke nedverdiger seg til å bruke penger på en eller annen fjollete hårsveis for 600 kroner mnd. Jeg har maskinkort hår, om noen skulle lure.
Thought-Fox Skrevet 10. april 2013 #22 Skrevet 10. april 2013 Jeg synes ikke maskinklipt pleier å være attraktivt i det hele tatt. Det er som oftest bare fint på menn som er i ferd med å miste håret. 3
Anoia Skrevet 10. april 2013 #23 Skrevet 10. april 2013 Maskinklipt er sexy! Litt skjegg også, så er vi der ^^ 1
miramis Skrevet 10. april 2013 #24 Skrevet 10. april 2013 Kort eller langt hår ? Ja takk Har da aldri valgt mine menn utifra om de hadde langt hår, kort hår eller intet hår. Spørsmålet var jo da ikke om du hadde du dumpet en fyr om han hadde klipt seg, men om hva du foretrekker
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #25 Skrevet 10. april 2013 Foretrekker gutter med kort hår som kan styles. Men møtte nå en fyr i helga med halvlangt hår som ikke så så verst ut. Så det kommer nok litt an på, men liker ikke gutter som har langt hår. Fyren burde ikke ha lenger hår enn meg Anonym poster: 0e91b30d6b69fee22237f0b717b1213f
Gjest Lille-pus Skrevet 10. april 2013 #26 Skrevet 10. april 2013 (endret) Spørsmålet var jo da ikke om du hadde du dumpet en fyr om han hadde klipt seg, men om hva du foretrekker Ja, det var da faktisk det jeg svarte på også Ja takk, jeg foretrekker begge deler og diskriminerer ikke en passende mann fordi han enten har langt eller kort hår, - så ja takk begge deler Valg, som jeg nevnte, kommer milevis foran dumping Dumpe pga en hårklipp ! Du tuller nå, gjør du ikke ? Endret 10. april 2013 av Lille-pus
alamigo Skrevet 10. april 2013 #27 Skrevet 10. april 2013 Ja, det var da faktisk det jeg svarte på også Ja takk, jeg foretrekker begge deler og diskriminerer ikke en passende mann fordi han enten har langt eller kort hår, - så ja takk begge deler Valg, som jeg nevnte, kommer milevis foran dumping Dumpe pga en hårklipp ! Du tuller nå, gjør du ikke ? Herregud, hva driver du med? 1
Chien Skrevet 10. april 2013 #28 Skrevet 10. april 2013 Har veldig sjeldent blitt tiltrukket av menn med langt hår. Så tror jeg foretrekker kort, egentlig.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #29 Skrevet 10. april 2013 Pus er da hyggelig, hun legger ikke merke til håret til fyren. Hun er for opptatt med å sjekke lommeboken hans... Anonym poster: 79fd1a2a5c0a31ee8bc3e03fc763b30f 2
Gjest Gunfreak Skrevet 10. april 2013 #30 Skrevet 10. april 2013 Jeg har fått mer oppmerksomhet fra damer etter jeg lot håret vokse
Eriks Skrevet 10. april 2013 #31 Skrevet 10. april 2013 Jeg har fått mer oppmerksomhet fra damer etter jeg lot håret vokse På hvilken måte? F.eks. om du pga. håret har blitt mer interessant for en liten del av den kvinnelige befolkningen som elsker langt hår på menn, eller om interessen har steget jevnt blant den jevne kvinnen.
Gjest Marsvinet Skrevet 10. april 2013 #32 Skrevet 10. april 2013 Samme det så lenge det er fint og velstelt. Synes at ordentlig langt, sunt hår (ikke fett eller flisete) kan være veldig fint på gutter. Ellers så synes jeg at en kort, velstelt sveis er finest. Det styggeste er halvlangt hår type ylvis. Det er hverken fugl eller fisk og får gutten til å se ut som en ungdomsskolegutt.
Eriks Skrevet 10. april 2013 #33 Skrevet 10. april 2013 Samme det så lenge det er fint og velstelt. Synes at ordentlig langt, sunt hår (ikke fett eller flisete) kan være veldig fint på gutter. Ellers så synes jeg at en kort, velstelt sveis er finest. Det styggeste er halvlangt hår type ylvis. Det er hverken fugl eller fisk og får gutten til å se ut som en ungdomsskolegutt. http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00643/Ylvis__Ylvis_ker__643063i.jpg Tenker du på som han til venstre, eller begge? Jeg sparer til halvlangt hår for tiden, og tenker meg at det skal bli noe lengre enn han til høyre, slik at litt av håret legger seg på skuldrene. Vet ikke hva du legger i ordentlig langt, men hår ned til midten av ryggen blir enten for feminint eller metall-aktig for meg. Hestehale er harry. 1
Gjest Marsvinet Skrevet 11. april 2013 #34 Skrevet 11. april 2013 http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00643/Ylvis__Ylvis_ker__643063i.jpg Tenker du på som han til venstre, eller begge? Jeg sparer til halvlangt hår for tiden, og tenker meg at det skal bli noe lengre enn han til høyre, slik at litt av håret legger seg på skuldrene. Vet ikke hva du legger i ordentlig langt, men hår ned til midten av ryggen blir enten for feminint eller metall-aktig for meg. Hestehale er harry. Dette er min subjektive mening, så jeg snakker absolutt ikke for alle jenter. Begge ylvisbrødrene (særlig han rødhåra) ser ut som 18-åringer når de egentlig nærmer seg 30. Nå har ikke jeg sett håret ditt, så jeg aner ikke hvordan det vil se ut halvlangt.
Gjest Gunfreak Skrevet 11. april 2013 #35 Skrevet 11. april 2013 På hvilken måte? F.eks. om du pga. håret har blitt mer interessant for en liten del av den kvinnelige befolkningen som elsker langt hår på menn, eller om interessen har steget jevnt blant den jevne kvinnen. Steget jevnt. Og jeg ser ikke akurrat femi ut med håret mitt heller. 1
Gjest Reza08 Skrevet 11. april 2013 #36 Skrevet 11. april 2013 Jeg synes at langt og kort hår på menn kan være bra. Noen kler kort, andre langt og noen begge deler. Akkurat som med damer. Noen kler kort, noen kler langt.
Gjest Gunfreak Skrevet 11. april 2013 #37 Skrevet 11. april 2013 http://pub.tv2.no/mu...er__643063i.jpg Tenker du på som han til venstre, eller begge? Jeg sparer til halvlangt hår for tiden, og tenker meg at det skal bli noe lengre enn han til høyre, slik at litt av håret legger seg på skuldrene. Vet ikke hva du legger i ordentlig langt, men hår ned til midten av ryggen blir enten for feminint eller metall-aktig for meg. Hestehale er harry. Hm jeg har nesten nøyaktig sånn hår som han til høyre.
Noir Skrevet 11. april 2013 #38 Skrevet 11. april 2013 (endret) Et stort JA til lang hår! Helst med skjegg også. Finnes nok kjekke karer med alle hårlengder, men det er favoritten. Skjønner ikke helt de som mener det er feminint, spør du meg så er det de som har kort hår og mangler skjeggvekst som ser minst mann ut (men de ser mest smågutt ut, ikke feminine, nødvendigvis...) Endret 11. april 2013 av Noir 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #39 Skrevet 11. april 2013 Maskinklipt må da være den mest attraktive sveisen? Da det betyr at vedkommende ikke nedverdiger seg til å bruke penger på en eller annen fjollete hårsveis for 600 kroner mnd. Jeg har maskinkort hår, om noen skulle lure. Tom Hilde ser bra ut synes jeg, han klipper håret selv. Anonym poster: 66d15d18962983bdc0b1af82291b84cc
Noir Skrevet 11. april 2013 #40 Skrevet 11. april 2013 Dette er min subjektive mening, så jeg snakker absolutt ikke for alle jenter. Begge ylvisbrødrene (særlig han rødhåra) ser ut som 18-åringer når de egentlig nærmer seg 30. Nå har ikke jeg sett håret ditt, så jeg aner ikke hvordan det vil se ut halvlangt. Det ligger jo i ansiktet hans, ikke håret. Babyface... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå