Gå til innhold

Langt eller kort hår på gutter/menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker dere jenter/damer kort eller lang hårete menn?

Anonym poster: 2130ae5e3796aa072ba222c5391251dc

Skrevet

Om mannen faktisk har ordentlig hår på hodet synes jeg ikke det gjør noe om han har langt hår.

Skrevet (endret)

Jeg foretrekker langt eller halvlangt hår. Særlig på menn med krøller.

Endret av Thought-Fox
  • Liker 4
Skrevet

Synes vanligvis langt hår er finest. Men mannen må kle det. Samboer er feks finest med kort hår.

Skrevet

Helst kort hår, de fleste ser mest stelt ut slik i mine øyne. Ikke pinnekort dog, det må gå an å style det :)

Gjest Beano
Skrevet

Kort. For meg blir det for feminint om en mann har langt hår.

Skrevet

Kort. Snakker da "vanlig kortklipt", ikke den 2 millimeteren som noen oppnår med maskinklipp hjemme.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ååh, er så utrolig svak for gutter med lyst brunt, langt og glatt hår! *dån*

Desverre klippet typen seg. :(

Får vente tålmodig til det vokser ut igjen, og prøve å overtale han til å holde det sånn.

Ellers så liker jeg ikke kroppshår på menn.

Skrevet

Kort. Med mindre han har krøller, da kan halvlangt være ganske fint.

Skrevet

Jeg kan egentlig like alle hårlengder, synes både langt og kort er tiltrekkende, det er heller sveisene jeg noen ganger reagerer på.

Hentesveis, eller hår som er fønet og gredd i klassisk 80-talls familiefar-stil kan jeg spare meg for.

For ikke å snakke om de som har barbert hodet sitt men ikke har giddet å klippe seg på lenge, ikke for å forme det engang, og nå vokser håret rett opp og ut og får vedkommende til å se ut som om han har mye større hode, eller til og med en slags glorie...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kort.

Anonym poster: 61235ea0f07627e762dea2aa4f5fdeb9

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp tatt Buzz cut'en ! :D

Anonym poster: e991f4a058db5f4162803af3f3bd4f8f

Gjest avocadoen
Skrevet

Enig med Anora her. Synes ikke aalt for kort er kjempefint heller. Må gå an å kose litt med håret til mannen og :)

Skrevet

Det kommer faktisk helt an på mannen! Noen kler best å ha barbert hodet, mens andre er fine med halvlangt hår.

Skrevet

Eg klipper meg sjølv og er skikkeleg fornøgd med sveisen, men so kan eg då berre ein sveis og det kort-kort, og det er ein heilt grei sveis på meg. :)

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Kort eller langt hår ?

Ja takk :Nikke:

Har da aldri valgt mine menn utifra om de hadde langt hår, kort hår eller intet hår.

Endret av Lille-pus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...