Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest MariHøna
Skrevet

Mannen min har dratt på fylla igjen. Jeg er så ubeskrivelig lei av det nå så nå orker jeg ikke mer. Jeg vil ha han vekk! Men han nekter å gå, men når han våkner er det over for han. Han har bare stygge ting å si, roper ut om hvor slem jeg er. Jeg orker ikke ha en illeluktende dritt som tydeligvis ikke er så glad i meg som jeg tror eller ønsker. Dette var siste gang. Jeg vil ikke leve et liv i uvisshet, angst og skuffelser. Så takk for alt. Dette var påsken sin :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livet er for kort for å kaste det vekk på mennesker man irriterer seg over.

Gjest gjest
Skrevet

Herregud, så skjerp deg og gjør noe med det, da! Men det er vel bare ord, imorgen og dagen etter der og dagen etter der, så sitter du vel fremdeles med ham.

AnonymBruker
Skrevet

Bra innstilling :) Spark han ut! Han blir ikke bedre så lenge han får klamre seg fast.

Anonym poster: 5a83377b8a06db8a95a2a914774aec5e

Skrevet

Hver sine interesser, du får finne deg nye.

AnonymBruker
Skrevet

((Klem))

Hold kvelden i dag og alle slike kvelder i hodet i morgen , lukten av ham, den motbydelige oppførselen og alle forsurede kvelder du har hatt opp igjennom og riv ham av som ett plaster. Veien mot edruskap er fyllt av dyp innrømmelse og ekstremt hardt arbeide, han virker ikke nær engang og uansett, etter alt nå, vil du engang være med på ett slikt helvetesarbeide for en som ikke er glad nok i deg til å bidra med en god påske som er over før han er hjemme igjen?

Skal tenke på deg i morgen jeg og håper du klarer å fjerne dette fra livet ditt. Ett skikkelig løft men gu så godt det er å få puste fritt når denslags trykk er borte.

Anonym poster: 88ff63052c5c9dd863ae30f645454dcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...