Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2013 #1 Skrevet 30. mars 2013 Jeg har en tre år gammel sony Xperia mini pro som må byttes ut hurtigere enn jeg kan si kake, så hva er det folk kjøper nu for tiden?
blueberries Skrevet 30. mars 2013 #2 Skrevet 30. mars 2013 Telefoner til 5000kr. Iphone, samsung blablabla.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Telefoner til 5000kr. Iphone, samsung blablabla. Du, jeg har kikket meg ut Blackberry Z10, faktisk.
blueberries Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Du, jeg har kikket meg ut Blackberry Z10, faktisk. Sikkert en fin mobil Go for it.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 Sikkert en fin mobil Go for it. Den er steikfin.
Gjest Morteno Skrevet 3. april 2013 #6 Skrevet 3. april 2013 Du, jeg har kikket meg ut Blackberry Z10, faktisk. Har lest mye bra om Blackberry Z10. Det er absolutt en bra telefon. Bare vær oppmerksom på at noen apper kan være manglende på det operativsystemet. Er usikker på hvilke apper som ikke finnes på det, men finnes nok noen artikler der ute. For min del bruker jeg egentlig bare internett på telefonen, ikke så mye apper. Burde ikke ha for mye å si.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #7 Skrevet 3. april 2013 Har lest mye bra om Blackberry Z10. Det er absolutt en bra telefon. Bare vær oppmerksom på at noen apper kan være manglende på det operativsystemet. Er usikker på hvilke apper som ikke finnes på det, men finnes nok noen artikler der ute. For min del bruker jeg egentlig bare internett på telefonen, ikke så mye apper. Burde ikke ha for mye å si. Bruker ikke apper i hele tatt, har mail, kalender og notatblokk på mobil og det er alt jeg trenger.
Lutetium 71 Skrevet 5. april 2013 #8 Skrevet 5. april 2013 Bruker ikke apper i hele tatt, har mail, kalender og notatblokk på mobil og det er alt jeg trenger. Mobilen du har blinket deg ut ser ut til å være et helt ok valg, men jeg stusser litt over hvorfor du vil ha en smartmobil om du ikke har bruk for apper? Stor skjerm?
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2013 #9 Skrevet 5. april 2013 Mobilen du har blinket deg ut ser ut til å være et helt ok valg, men jeg stusser litt over hvorfor du vil ha en smartmobil om du ikke har bruk for apper? Stor skjerm? Jeg synes Operativsystemet virker lovende.
Lutetium 71 Skrevet 5. april 2013 #10 Skrevet 5. april 2013 Jeg synes Operativsystemet virker lovende. Etter å ha skummet gjennom testen til amobil.no, må jeg si meg enig. Men kun derfor? Du liker QNX, derfor må det bli denne?
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2013 #11 Skrevet 5. april 2013 Etter å ha skummet gjennom testen til amobil.no, må jeg si meg enig. Men kun derfor? Du liker QNX, derfor må det bli denne? Ja.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2013 #13 Skrevet 5. april 2013 Jeg trodde jeg var nerd. He, he, he. Jeg bestilte den i går og har fått melding om at den er sendt og håper den er her i morgen. Da skal det bli ei artig helg. Har også kikket på Q10 og tror jeg vil kjøpe den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå