AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #1 Skrevet 30. mars 2013 Litt knotete trådtittel, men kom ikke på noe bedre.. Tingen er i alle fall den at jeg og mannen denne måneden har sluttet å hoppe av i svingen for å aktivt forsøke på nummer to. Han har ikke hatt sædavgang inne i meg på to år, men fra første gang han kom inni meg har kroppen min oppført seg annerledes. Allerede samme kvelden fikk jeg mensmurringer i magen, disse har vedvart denne uken, og økt på etter hver gang vi har hatt sex. Har også vært kjempeoppblåst, såpass at buksene strammer mer enn vanlig. Dette er jeg vanligvis ikke, og har ikke endret på kostholdet mitt. Synes det er fascinerende hvis kroppen min reagerer på tilførselen av sæd. Er dette mulig? At det kickes noen hormoner i gang? Finnes det en logisk forklaring på dette, eller har noen opplevd det samme? Jeg vet at dette ikke er psykisk, for den som føler for å komme med det, vi tar prøvingen med stor ro og nyter sex som normalt når vi ønsker det. Skal etter planen ha eggløsning om to dager, og jeg pleier heller ikke ha slike "plager" i forbindelse med den. Anonym poster: 7dd8ff1489d9182c960e50370c2aee98 2
Pringle Skrevet 30. mars 2013 #2 Skrevet 30. mars 2013 Det er slett ikke umulig at du merker noe. Det er prostaglandin i sæd, og prostaglandin har en rekke effekter på (især kvinne)kroppen. Samleie og/eller orgasme kan fremskynde eller fremkalle en ekstra eggløsning.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #3 Skrevet 30. mars 2013 Fascinerende! Det er i sånne tilfeller jeg er glad for at jeg aldri har tilført kroppen min hormoner ved bruk av prevensjon. Gøy å følge med på hvordan kroppen min oppfører seg helt naturlig. Da satser jeg på at den skjønner hva den må gjøre og befrender en sædcelle innen rimelig tid. TS Anonym poster: 7dd8ff1489d9182c960e50370c2aee98 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #4 Skrevet 31. mars 2013 Hei, TS. Samme her - har aldri brukt p-piller og tilført hormoner på denne måten, og jeg merket med en gang at kroppen min reagerte da vi begynte med prøvingen. Oppblåst, andre merkelige følelser. Så du er ikke den eneste. Anonym poster: 0a283eff8014a0fa2e6ffad41488412a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå