Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er to venninner under 20 som tenker oss på storbyferie til høsten. Vi reiser for det meste for å shoppe. Vi har tidligere vært i Krakow, Berlin, London og København, men vet ikke hvor vi vil nå. Vi har til nå likt oss best i København og sjansen er stor for at vi reiser tilbake igjen der, men vi ønsker å se på andre byer og muligheter også. Det eneste kriteriet er prisen, det må kunne finnes rimelige reiser og hotellopphold. Så hvor kan dere anbefale?

Anonym poster: 312c372bf1b8f266d292a9cb5abb56b5

Skrevet

Amsterdam! Kom nettop hjem fra en uke der. Ene som var med var kun 17 år, men kom inn over alt. Er man 18 år er alt lov der. Kjempebra uteliv i Leidsplein. Bestill ungdomsbilett med sas, 499 kr veien. Hotell fikk vi for 2000 kr per pers for 6 dager. Anbefaler å finne et hotell som er litt mer sentralt enn der vi bodde, rundt rembrandtplein eller hoe. Alt er billig Amsterdam og det er mye bra shopping!

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler også Amsterdam. Fantastisk by på alle måter og ikke noe særlig dyrt. Jeg var der ifjor og hotell o.l. var veldig billig (jeg var student uten ekstrainntekter, så sier seg selv at det måtte være billig!). Jeg elsker københavn, men etter at jeg var i amsterdam har jeg fått ny favorittby.

Anonym poster: 53eaf4b9a7444a89658c79bdc6a6bb08

AnonymBruker
Skrevet

Dra til Berlin!

Fly er alltid billig dit, og hotell er latterlig billig! Der kan du bo i skikkelig luksus for svært lite penger.

Shopping er kjempebra, maten fantastisk og stemningen helt unik.

Jeg har vært i Amsterdam 6 ganger, men det slår ikke Berlin!

Anonym poster: e2dc1995648dfadf2672c96ad8c1c60c

AnonymBruker
Skrevet

Ah, så nå at dere allerede har vært der. Men med tanke på budsjett ville jeg dratt dit om jeg var dere.

Anonym poster: e2dc1995648dfadf2672c96ad8c1c60c

AnonymBruker
Skrevet

Amsterdam skal jeg foreslå! Jeg har vært der for mange år siden, men husker ingenting da jeg var liten. Så kunne tenkt meg en tur til! Jeg hadde gjerne reist til Berlin, men hun jeg skal reise med vil helst til et nytt sted med mindre det blir København.

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om Stockholm? Er det bra shopping der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...