AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #1 Del Skrevet 30. mars 2013 Forskjellen smertemessig? Jeg har piercing i tungen, øyebryn, nese og navlen. Og har alltid hatt så sykt lyst på piercinger i huden. Men jeg vet ingenting om det. Hvordan utføres det? Tid? Au? Please to tell! Anonym poster: f4a336fd9eaf6bbdc8f83409e51046e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantora Skrevet 30. mars 2013 #2 Del Skrevet 30. mars 2013 Tok 3 stykk midt på brystet for et par år siden. På en skala fra 1 til 10 var det kanskje en treer. Ikke spesielt vondt! Ikke så vondt som man skulle tro, hvertfall, hehe. En liten bit av huden fjernes for å lage et "hull", så lages små lommer med en ganske tykk nål, for å få plass til smykket, og så settes smykket i. Går ganske fort, egentlig. Verste er egentlig når smykket skal trykkes på plass i hullet. Jeg gjorde det på Pinpoint Piercing i Oslo, dyktige og seriøse folk, anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymbruker Skrevet 30. mars 2013 #3 Del Skrevet 30. mars 2013 Jeg syns det var mye mye mye vondere å ta hull i tungen! På en skala fra 1-10 så var tungen en åtter, og dermen en treer-firer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå