Gå til innhold

Det blir spennede på Buffy ikveld!  

1. 1. Det blir spennede på Buffy ikveld!

• Jaaaa!!!
      5
    • Nei.
      1
    • Buffy hvem?
      3

Anbefalte innlegg

Gjest Frigg
Skrevet

Jepp, så er det klart for sesongfinale i Buffy.

Det er lenge siden jeg har virkelig gledet meg til en Buffyepisode, men denne ser jeg virkelig frem til altså!

Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har sett den før ;)

Jeg og :sjarmor:

Skrevet

sett den og skal se den. Bra episode!

Skrevet

Jeg gleder meg!! Willow er så kul når hun er ond :sjarmor: .

Skrevet

:o

Er det mulig??? Jeg har glemt at det er Buffy i dag pga eksamensoppgave :o :o :o

Takk for påminnelsen.

*starter nå med å skrive 900 ord på oppgaven*

Skrevet

Men den var litt, snufs, søøøøt da, kanskje litt for søt! Ingen døde heller...

Amarone

Skrevet

Hm.... den fikk jeg ikke med meg.... går den i reprise, anyone????

Skrevet

Nope, ingen Buffy-repriser! :evil: Det skulle vært noe, det, i og med at folk faktisk liker OG ser på programmet!!! TvNorge er en bad guy...!

Amarone

Gjest Starya
Skrevet

Denne episoden har jeg venta lenge på. Der fikk Spike lang nese tenker jeg. :ler:

Gjest Frigg
Skrevet

jeg synes allyson gjorde en strålende jobb som ond. for noen kan ikke spille ond, og blir bare irriterende istedet.

(oki, hun var litt irriterende da, men jeg synes fremdeles hun spillte veldig bra, godt å se at vennekjemien mellom xander og willow fremdeles er der.)

i bunn og grunn en veldig bra ep, altså!

gleder meg til neste søndag, for så vidt jeg vet, så begynner tvn rett på sesong nr 7 da!

Skrevet

Så ikke Buffy i går... Følger ikke med på serien på tv, siden jeg har serien på dvd, og har allerede sett episodene, enkelte mange, mange, mange ganger (som f. eks. "Once More, With Feeling, som jeg har mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har sett). Derfor måtte jeg nok svare nei her. Men, som dere skjønner, jeg elsker serien nok til å invistere alle pengene mine i å kjøpe den på dvd.

Kommer de til å starte å sende sesong sju med det samme? Jeg har forhåndsbestilt den på dvd, slik at den kommer så fort den kommer ut. *sprette* Gleder meg til å se den igjen, siden jeg kun har sett sesong 7 én gang tidligere...

Skrevet
Denne episoden har jeg venta lenge på. Der fikk Spike lang nese tenker jeg.  :ler:

Bare vent og se hva som skjer med vår kjære Spike i sesong 7! :sjarmor:

Skrevet

Jeg gledet meg stort til episoden i går kveld, med cliffhangeren fra forrige episode hvor Giles plutselig var tilbake. Men så greide den idiotiske hallodamen på TVNorge å fortelle hele plottet før episoden ble sendt. jippi. :evil:

Gjest Frigg
Skrevet
(...) Men så greide den idiotiske hallodamen på TVNorge å fortelle hele plottet før episoden ble sendt. jippi.  :evil:

Ja, enig, fryktelig irriterende! Hvorfor gjør de det egentlig?

Jeg begynner å mistenke de for å like å ødelegge.

Skulle noen fra tvnorge leses dette, så er oppfordringen i allefall klar :

Kan dere vennligst slutte med å avsløre handlingen før vi ser episoden?! :sinna:

Et alternativ er selvfølgelig å skru på mute-knappen på tv'n når de introduserer episoden. Det er veldig effektivt!

:)

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg liker faktisk å vite hva som skjer, jeg. For eksempel klarte jeg ikke å vente til "Once more, with feeling" ble sendt på tv, så jeg jukset og lastet den ned. :oops: Og når jeg leser bøker, er det plent umulig å ikke kikke lenger bak for å se hva som skjer. Jeg leser sjelden en bok "rett fram", fra perm til perm. Jeg må som sagt jukse, og hvis jeg liker et avsnitt spesielt godt, går jeg gjerne tilbake og leser det en gang til. Synes jeg får en mye bedre opplevelse av boken da.

Gjest Starya
Skrevet
Jeg liker faktisk å vite hva som skjer' date=' jeg. For eksempel klarte jeg ikke å vente til "Once more, with feeling" ble sendt på tv, så jeg jukset og lastet den ned. :oops:[/quote']Jeg så episode 1 av sesong 7 forleden, jeg. Og i kveld tenkte jeg å se episode to. :sjenert:
Skrevet
Jeg liker faktisk å vite hva som skjer' date=' jeg. For eksempel klarte jeg ikke å vente til "Once more, with feeling" ble sendt på tv, så jeg jukset og lastet den ned.[/quote']

Det er ikke alltid jeg er like flink til å vente selv, men det er forskjell på å velge det selv, ikke få servert hele plottet fra hallodama før episoden begynner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...