Gå til innhold

Jeg har faktisk forelsket meg... men det er bare et lite problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er homofil. :(

Nå måtte jeg bare få sagt det! Jeg er ennå mer frustrert over det enn å være singel! Når jeg endelig faller for en mann, så er han på "feil" side!

Hvordan dette har gått seg til er en litt lang historie.. Men greia er i allefall at jeg ikke klarer å la vær å tenke på ham. Hver gang jeg ser ham smelter hjertet mitt. Han er så nydelig og alt jeg har drømt om. :rodmer:

All the good guys are gay. Det stemmer søren med. Dette er nemlig andre gang det skjer at jeg har blitt svak for en som er homofil. Sist gang gikk det fort over, men nå vet jeg jaggu ikke.. Hvordan kommer man seg over noe sånt? Og mitt viktigste spørsmål.. Burde jeg kutte all kontakt pga dette nå? Det skjærer meg i hjertet, men jeg vet ikke om jeg vil komme meg videre om ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm. Kjip situasjon, var der selv for ikke så lenge siden (falt for feil mann jeg også, han var ikke homo, bare uoppnåelig av flere andre grunner).

Nuvel.

Meget mulig at du bør sette deg selv på he-tox for en periode i alle fall, sånn at dette får en sjanse til å gli over. Hvis tonen mellom dere er på et slikt nivå at du kan være ærlig om dette ovenfor ham, så tror jeg faktisk at jeg ville ha vurdert å være det. Hvis ikke, så kan du jo bare trekke deg stille og rolig unna for en tid fremover? Hvis han lurer, så synes jeg at det tillatt med en liten hvit løgn av typen "ekstremt hektisk på jobben/studiene".

For meg funket det dessuten ganske bra å tvinge meg selv til å se Drømmemannen med litt mer realistiske briller. Han HADDE faktisk også noen temmelig lite tiltalende sider, som jeg glatt ignorerte mens huet mitt var som mest animert. Nå, i etterpåklokskapens grelle lys, så ser jeg at jeg var mest forelska i den jeg ønsket at han skulle være, men som han nå en gang ikke er. Og nå sier jeg ikke at han du har falt for ikke er en super fyr, men samtidig har nå engang forelskelse en tendens til å legge til en god del på pluss-siden.

Lykke til - det MÅ da finnes en bra mann til oss snille jenter, tror du ikke? :blomst:

• Liker 2
Skrevet

Nei han er sikkert ikke perfekt. Men alle "feilene" jeg har funnet til nå er bare herlige, og får meg bare til å elske ham mer. :rodme:

Men du har nok rett da. Forelskelse kan gjøre merkelige ting med en. :rolleyes:

Jeg er ikke på stadiet hvor jeg kan fortelle ham dette - tror jeg. Men tanken på å ikke få se ham mer smerter så utrolig mye. At jeg derfor lurer på om det er bedre å få se ham som en venn enn å ikke se ham i det hele tatt. Meeen, kommer man seg videre? Det er jo spørsmålet. Jeg har ikke akkurat all verdens av tid til å finne meg en partner for livet, hvis du skjønner. Jeg har allerede brukt 2 år av mitt liv på samme viset til en mann som jeg aldri kunne få. Selvom jeg var innstilt på hva det var, så så jeg jo ikke på andre i den perioden.

Å ha ham som venn hadde vært fint, men når jeg er så forelsket som jeg er, så er vel det beste å holde seg unna, en stund i allefall.. Men gud, det blir vanskelig! :( Han er virkelig den skjønneste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...