Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er nå inne på mitt tredje år som prøver og har fått påvist PCOS.

Var gjennom laparoskopi for to mnd siden, og den siste uken har jeg følt meg ganske rar.. Småkvalm hele dagen, oppblåst og forstoppet, samt utroolig trøtt og tidvis svimmel. Har også lagt merke til at jeg har mye mer utflod og at den på en måte er tykkere og hvit (beklager detaljene :P) kan dette være begynnelsen på graviditet?? Tok en test i går men den var negativ. Fikk tips av en venninne at det kan være for tidlig i et mulig svangerskap til at testen viser positivt? Når bør jeg da evt. ta en ny test? Har ikke hatt mensen siden september så jeg har ikke peiling på når jeg venter mensen og eggløsning..

Anonym poster: 2fdd79d706835c5269519055b4d021e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å teste igjen om 3 dager, men hvis du har symptomer på en graviditet så burde du fått en positiv test nå. Pga symptomene kommer av en stigende hcg-produksjon. Men test igjen hver 3. dag ca fremover i en uke el to. Har du ingen formening om når du kunne blitt gravid?

Anonym poster: 315b85b3bff640fb27d0c5ba01a9e157

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal prøve det.. Regner med jeg evt. har blitt gravid etter jeg tok laparoskopien, har hatt jevlig samleie med min kjære. Håper virkelig jeg endelig er gravid! :)

Anonym poster: 2fdd79d706835c5269519055b4d021e7

Skrevet

Sannsynligvis ville testen vært positiv dersom symptomene skyldtes graviditet, det er høyst uvanlig å kjenne noe særlig før positiv test. Men du kan teste igjen om en ukes tid, da vil testen garantert gi riktig svar.

Symptomene du kjenner kan også være eggløsning, eller mens som er på vei. Kroppen er ganske "flat" så lenge du ikke har mens, dersom eggløsning eller mens er på vei er symptomer veldig lett å kjenne på, og de minner veldig om graviditetssymptomer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...