Vendelin Skrevet 28. mars 2004 #1 Skrevet 28. mars 2004 Skal dere ha brudebarn Vi skal ikke ha noen fordi vi ikke har egne unger og fordi jeg vil at alle skal se på OSS på dagen VÅR, ikke de søte små barna. Har nieser og nevøer som kunne vært , men.... Har svigerinner som hadde barna sine som brudebarn og de stjal all oppmerksomhet fra brudeparet. De har vel knapt bilder av f.eks. bryllupsvalsen fordi alle tok bilde av barne isteden....kjipt??...ja!! :-( Er det flere egoister der ute , eller er det bare bare jeg som tenker på meg selv
Gjest Madam Felle Skrevet 28. mars 2004 #2 Skrevet 28. mars 2004 Det finnes nok flere som deg der ja, men jeg er ikke sånn. Jeg skal ha mine tre sønner som brudesvenner og mine to nieser som brudepiker. Får de mer oppmerksomhet enn meg, så får de få det. For meg er det ikke bare brudeparets dag, men hele familiens dag, da mener jeg spesielt min kjære og mine tre barn. Vi blir da en tettere familie, og da er det en selvfølgelighet at barna skal ta en stor del av den biten.
Gjest Tex Skrevet 28. mars 2004 #3 Skrevet 28. mars 2004 Tenk på deg selv du det er helt iorden. Vi skal ha brudebarn fordi jeg har med meg to barn inn i ekteskapet og kunne ikke tenke meg å gifte meg uten at de er en vesentlig og viktig del av seremonien. Jeg ville ikke hatt andres barn som brudebarn, med mindre min lillesøster hadde barn og mine var for store. Dessuten gleder jeg meg til å gjemme meg litt bak dem, for jeg deler gladelig på all oppmerksomheten
Vendelin Skrevet 28. mars 2004 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2004 Skjønner at det blir annerledes med egne barn Men synes alikevel det er Deres dag mye mer enn hele familiens.
julibrud 2004 Skrevet 28. mars 2004 #5 Skrevet 28. mars 2004 Vi har to gutter, den eldste skal være ringbærer.. HAr vært i to bryllup i gubben sin famile de siste årene og der hadde de brudebarn som var egne, men det var brudeparet som fikk oppmerksomheten. Valsen ble foreviggjort på film og ikke barna sine spillopper under veis...VHa om brudebarna for litt oppmerksomhet, gjør da ingen ting. For min del så er det jo mamman og pappan dems som skal gifte seg og det er jo en begivenhet som tilhører hele våres lille familie. Vi knytter tettere bånd og jeg får samme etternavn som guttene.Hadde blitt fornærmet viss ikke de hadde fått oppmerksomhet underveis. Det er like mye deres dag som vår Men vet at det mange små søte tuller som har lyst å være brudepiker. Det ønsker ikke jeg da jeg har egne barn... Det måtte ev. bli en av tantebarna våre da viss noen andre skulle være brudebarn i tilleg til mine.. Men uansett blir ikke dette aktuelt.
Gjest Poirot Skrevet 28. mars 2004 #6 Skrevet 28. mars 2004 Nix, kjenne ringen aktuelle barn. Ville aldri hatt noen andre enn mine egne.
Green Skrevet 28. mars 2004 #7 Skrevet 28. mars 2004 ja, eg skal ha ei brurepike. Det er dattera til fetteren min. Ikkje så redd for å dele på merksemda eg
Lullu Skrevet 28. mars 2004 #8 Skrevet 28. mars 2004 Våre brudebarn (min datter og hennes "ste-kusine" og "ste-fetter") skal være i med i kirken, og "that's it". De skal gå langt forran brudeparet, og jeg er ikke redd for at de skal stjele min oppmerksomhet. Det gjør i så fall ingenting. Om noen blir sjarmert av min datter, er jo det positivt (stolt mor ). De skal også være med på noen av bildene. Om jeg ikke hadde hatt datter selv, hadde jeg nok droppet "brudebarn", da jeg ikke har noen aktuelle tantebarn. På festen er de kun voksne tilstede, og jeg tror nok vi vil få nok oppmerksomhet.
Vimsevips Skrevet 28. mars 2004 #9 Skrevet 28. mars 2004 Vesla skal ha fin brudepike kjole på. Utenom det er ho akkurat som de andre barna i bryllupet. Ho er 2 når vi gifter oss, og en kløpper på å stjele oppmerksomheten der ho har muligheten. Derfor blir ho stasa opp som sine foreldre, men uten noen oppgaver/"plikter." Trenger jo ikke å legge opp til at ho skal få ta over nesten hele showet :oops: Regner med at ho blir trøtt en gang mellom hovedrett og dessert, og da er det rett hjem sammen med barnevakta.
Tusenogtredve Skrevet 28. mars 2004 #10 Skrevet 28. mars 2004 Vi skal ikke ha brudebarn. Har flere nieser og nevøer som sikkert kunne hatt lyst, men vi har så lite kontakt med de at det blir ikke naturlig. Men jeg er enig med dere lenger opp om at dersom vi hadde hatt egne barn så hadde valget blitt et annet. Må bare innrømme at jeg ikke har noe imot at det kun er meg og min kjære som midtpunkt denne dagen. (Han derimot kunne nok godt ha tenkt seg å gjemme seg litt bort...)
jea Skrevet 28. mars 2004 #11 Skrevet 28. mars 2004 Vi skal ha 4 barudepiker,dattern vår + mine 3 tantebarn... Syns ikke du er ego..Siden dere ikke har barn, er det jo deres dag
Holly Hobbie Skrevet 28. mars 2004 #12 Skrevet 28. mars 2004 Vi skal ha tre brudepiker og en brudesvenn/ringbaerer. Selv om de er min kjaeres nieser, kjenner jeg dem ikke kjempegodt, men vi har vel moettes 10 ganger til sammen. De skal ikke sitte til bords etterpaa og er sikkert i seng naar i danser brudevals, saa jeg ser ikke dem som noen "trussel". Synes det er koselig med brudebarn, og de smaa gleder seg visst veldig! Hyggelig aa involvere den delen av familien ogsaa, og kjempehyggelig aa ha min tiaarige fetter som ringbaerer. Han er skikkelig kul (og kommer til aa bl en kjempesjarmoer )!
*Lene* Skrevet 28. mars 2004 #13 Skrevet 28. mars 2004 Vi skal ha barna våre som brudepiker/svenn! Men de blir hentet rett før middagen starter!
~*Unni*~ Skrevet 28. mars 2004 #14 Skrevet 28. mars 2004 Jeg synes ikke det er noe egoistisk å ikke ha brudepiker/svenner. Det er jo opp til dere hva dere vil. Vi skal ha dobbeltbryllup med de to minste til min søster og den minste til min forlovede. Det blir tre små i kjole og hvitt (gutter på 2, 3,5 og 4 år) og de to største blir ringbærere. Knæsj, ikkesannt? Vi har også hver vår tenåring (gutter 13 og 14 år) men det blir liksom litt flaut det da
verene Skrevet 29. mars 2004 #15 Skrevet 29. mars 2004 Vi skal ha med datteren vår hele veien, både under vielsen og på festen etterpå. Hun er bare ett år når vi gifter oss, så brudepike blir hun ikke, men hun kommer nok til å "stjele" litt oppmerksomhet fra oss likevel, uten at det bekymrer meg det minste. Vi kunne ikke tenke oss å feire dagen vår uten henne. :-)
Seterjenta Skrevet 29. mars 2004 #16 Skrevet 29. mars 2004 Vi skal ha tre brudepiker, min datter som da er 4, og hans to døtre som da er 5 og 8! 6.august 2005
April Skrevet 29. mars 2004 #17 Skrevet 29. mars 2004 Vi skal ha min lillesøster og sønn til min kjæres søskenbarn som brudebarn, de er 8 og 9.. Jeg deler gladelig oppmerksomheten, hvertfall opp kirkegulvet!!!
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2004 #19 Skrevet 29. mars 2004 Ingen brudebarn i vårt bryllup. Ikke har vi egne barn og ikke har vi noen andre barn i veldig nær familie.
Wayah Skrevet 29. mars 2004 #20 Skrevet 29. mars 2004 Dette må jo folk få lov til å bestemme helt selv hva de føler for. Jeg har selv vært brudepike to ganger og synes det var kjempestas! Jeg skal få mine to lillesøstre til å være noe á la "bridesmaids", de er så store(12 og 19 år), men det er en selvfølge at de skal "være med". I tillegg har jeg fått hanka inn min nest yngste kusine på 7-8 og skal gjøre prinsesse av henne tenkte jeg. Blir ekstra koselig siden jeg var brudepike i hennes foreldres bryllup. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå