AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #1 Skrevet 30. mars 2013 Si at du fikk spille hovedrollen i en valgfri musikal på Broadway. Se bort fra slike ubetydeligheter som hvorvidt du kan synge, danse, spille skuespill eller ta deg godt ut på scenen. Hvem ville du spilt? Og hvem ville du spilt mot? Christine i Operafantomet? Fantine/Cosette/Eponine i Les Miserables? Evita? Maria Magdalena? Dorothy i Trollmannen fra Oz? Mulighetene er mange. Tror jeg ville valgt Christine, selv om jeg kanskje hadde gjort meg best som Mrs Lovett. Eller Eliza i My fair lady, før hun lærte seg manerer. Av mannlige motspillere er det så mange å velge i, at jeg tror jeg nesten måtte arrangert en audition. Anonym poster: 0283003e7069db6407df8ddd112c8fe6
Daria Skrevet 30. mars 2013 #2 Skrevet 30. mars 2013 Eponine ville nok stått veldig høyt oppe på den lista. Særlig hvis jeg fikk dø i armene til Michael Ball (at han er minst 20 år for gammel til å spille Marius nå er ikke så nøye, det er og vil alltid være han som er den egentlige Marius...). Diana i Next to Normal ville heller ikke vært feil... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå