Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Euforia
Skrevet

Jeg har lest at hun tar botox i panna for at de skal holde seg så langt oppe. Jeg tok med et bilde av henne til hudpleieren min fordi jeg ønsket de samme brynene, men hudpleieren min sa at det så ut som de var tatoverte (i hvert fall farget), og at det var det som gjorde dem så symmetriske og at det så ut som hun hadde hår over hele brynet.

Jeg har selv veldig store og bustete bryn, så når hudpleieren vokser mine, så ligner de litt. Du kan jo gjøre det samme. :) Det kommer selvsagt veldig mye an på hvilket utgangspunkt man har, da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest at hun tar botox i panna for at de skal holde seg så langt oppe. Jeg tok med et bilde av henne til hudpleieren min fordi jeg ønsket de samme brynene, men hudpleieren min sa at det så ut som de var tatoverte (i hvert fall farget), og at det var det som gjorde dem så symmetriske og at det så ut som hun hadde hår over hele brynet.

Jeg har selv veldig store og bustete bryn, så når hudpleieren vokser mine, så ligner de litt. Du kan jo gjøre det samme. :) Det kommer selvsagt veldig mye an på hvilket utgangspunkt man har, da.

takk for svar. Har ganske svarte og tykke bryn så har et greit utgangspunt da.

Anonym poster: cf414959fd7ec16bdaf650656818ae2b

Skrevet

Jeg synes også det ser ut som at de er tatoverte. Anbefaler å gå til en profesjonell for å forme brynene, da trenger du jo bare å nappe hårene som vokser ut som du ikke ønsker å ha der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...