elina Skrevet 28. mars 2004 #1 Skrevet 28. mars 2004 Skal dere ha en solist som synger i kriken under vielsen? Og hvor mye betaler dere for det? Har så lyst til å ha det, men håper det ikke er altfor dyrt... :-?
Gjest Tex Skrevet 28. mars 2004 #2 Skrevet 28. mars 2004 Vi skal ha en solist som spiller trompet, ikke en som synger. Vi betaler han 2000 kroner, da spiller han akkurat så mye som vi vil i løpet av vielsen.
Gjest Tex Skrevet 28. mars 2004 #3 Skrevet 28. mars 2004 Vi skal ha en solist som spiller trompet, ikke en som synger. Vi betaler han 2000 kroner, da spiller han akkurat så mye som vi vil i løpet av vielsen.
Lullu Skrevet 28. mars 2004 #4 Skrevet 28. mars 2004 Vi skal ha en som spiller trompet (inn- og utmarsj). Har ikke diskutert pris, men jeg regner med at det blir rundt 1 000,- Han skal også på middagen etterpå, så vi får nok en vennepris av han. Skal også ha solosang. Hun skal synge 2 sanger, og vi betaler 2 000,- Er fornøyd med prisene vi har fått :-)
jea Skrevet 28. mars 2004 #5 Skrevet 28. mars 2004 Ja vi skal ha sønn og mor som synger for oss under vielsen.. De skal synge 2 sanger undervielse og utgangsmarsjen ette betaler vi 5000kr dette inkl for de to+pianist+fiolinist http://www.thom.no/
Tari Skrevet 28. mars 2004 #6 Skrevet 28. mars 2004 Ja, søsteren til samboeren til søsteren min (komplisert..) skal synge. Vi betaler ikke noe, men hun kommer på festen også kjøper vi selvfølgelig en ting til henne. Jeg vil ikke ha noen jeg ikke kjenner jeg, om hun ikke hadde villet gjøre det hadde det ikke blitt solosang.
Amarone Skrevet 28. mars 2004 #7 Skrevet 28. mars 2004 Om du bor et sted hvor det er musikkkonservatorium o.l. så burde du kontakte dem. Det er litt billigere å leie studenter, og ofte er de (nesten) like flinke som proffer. En anerkjent folkehøyskole med musikklinje - evt. en musikklinje på en videregående skole kan også gi deg veldig bra solister! Amarone
April Skrevet 29. mars 2004 #8 Skrevet 29. mars 2004 Ja, vi skal ha solist! Hun skal synge to sanger og det koster 3000kr(har lang kjørevei..)
Jens Skrevet 29. mars 2004 #9 Skrevet 29. mars 2004 ja, vi skal ha en solist. Hun er inkludert i prisen for bandet som skal spille om kvelden. Betaler 12000,- for bandet om kvelden og solist innslag i kirken. Syns ikke det er ille!
Lissemor Skrevet 29. mars 2004 #10 Skrevet 29. mars 2004 Vi skal ha solosang i kirken,han er kjempeflink,han tar 500;- bare:)
Scorpina Skrevet 29. mars 2004 #11 Skrevet 29. mars 2004 Vi har leid ei dame fra musikkkonservatoriumet her i byen til å spille på tverrfløyte. Det er så flott å høre på. Hun spiller en sang FØR vielsen og en etter. Dette koster 850,-. Vanligvis tar hun visst 1000,- men jeg fikk litt "venne-rabatt" (og det sier man IKKE nei takk til...)
Gjest Madden Skrevet 29. mars 2004 #12 Skrevet 29. mars 2004 Vi fikk to venner av oss som er musikere til å synge i kirken. Stemningsfullt og veldig kjekt siden de er venner av oss! har dere noen bekjente som er flinke til å synge eller spille så skader det ikke å spørre! :-)
Fru Snurp Skrevet 29. mars 2004 #13 Skrevet 29. mars 2004 Vi skal ha solist i kirken. Han skal synge to sanger, og det er gratis :-) Han er profesjonell musiker/sanger, har spilt inn felere CD´er i ulike sammenhenger, og er veldig dyktig. Godt å ha sånne familievenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå