Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har planer om å deaktivere kontoen min på FB, men jeg lurer litt på hvordan det går med det jeg har trykket "liker" på?

En venn av meg som jeg dessverre har lite kontakt med pr dags dato har en status som det betyr mye for meg at h'n får med seg at jeg "liker", og siden h'n er lite på nett lurer jeg på om det klikket blir liggende selv om jeg deaktiverer profilen min?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det forsvinner.

Anonym poster: 78f6a1f9e68b28af1ca54f0a60ad313f

Gjest Gjest
Skrevet

Det forsvinner.

Anonym poster: 78f6a1f9e68b28af1ca54f0a60ad313f

Trist. Kommer de igjen om jeg reaktiverer den?

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer tilbake når du er aktiv igjen =)

Anonym poster: 8b42d6e5ced8cd09857b341ed818e9a0

Skrevet

Du kan ringe og si at du liker statusen hans. En glimrende måte å komme i kontakt med hverandre igjen! :-) Du kan også sende en melding på Facebook. Men den kan han ikke svare på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så viktig for deg, som ikke vil være på facebook, at han, som er sjelden på facebook skal se noe du har likt der? Evt kan du ikke slette de andre vennene og bare beholde denne? Eller enda bedre, ta kontakt i RL :)

Anonym poster: efbd8043a7d73d45a21959e70e2888f7

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan ringe og si at du liker statusen hans. En glimrende måte å komme i kontakt med hverandre igjen! :-) Du kan også sende en melding på Facebook. Men den kan han ikke svare på.

Det er dessverre ikke et alternativ å ha den type tett kontakt nå. Håper det endrer seg, men slik som det er nå er det rett og slett ikke mulig å plukke opp telefonen og gratulere med at h'n gikk inn i et forhold med en nær venn for 6 måneder siden.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor er det så viktig for deg, som ikke vil være på facebook, at han, som er sjelden på facebook skal se noe du har likt der? Evt kan du ikke slette de andre vennene og bare beholde denne? Eller enda bedre, ta kontakt i RL :)

Ønsker å deaktivere meg en periode pga en konflikt med en venn av meg, og der blir sletting noe som kan fyre opp under dette. Deaktivere blir at jeg trekker meg bort for en periode, og ikke noe som lett kan tolkes at jeg ønsker å bryte kontakten permanent.

Så jeg begynte lure på hvordan det påvirker aktiviteten min ellers på FB.

AnonymBruker
Skrevet

Tror du han legger merke til hvem som trykker like da? Enkelte gjør kanskje regnskap over hvem som trykker, men en som er der sjelden bryr seg vel kanskje lite om dette?

Gjest Gjest
Skrevet

Tror du han legger merke til hvem som trykker like da? Enkelte gjør kanskje regnskap over hvem som trykker, men en som er der sjelden bryr seg vel kanskje lite om dette?

Kanskje, kanskje ikke. Antar det med tanke på hvordan jeg kjenner hans nettvaner, men uansett har jeg i det minste gjort det jeg kan pr dags dato for å gitt utrykk for at jeg er glad på hans vegne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...