AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #1 Skrevet 30. mars 2013 Enda en gang har facebook endret utseendet på profilene. Jeg ser ikke den vanlige klagestormen inne på fb, så enten har de fleste ikke fått endringen enda, eller de er på ferie - eller - og det må være første gang, folk synes faktisk endringen er positiv? Jeg vil i hvert fall si det er en klar forbedring at de har gått tilbake til å legge alle poster etter hverandre istedenfor i to kolonner. Det ble mye ryddigere igjen. Kanskje de for en gangs skyld har hørt på brukerne? Synes dog at infoen i venstrekanten tar litt mye plass, men det er kanskje en vanesak. Og litt rart at de har flyttet recent activity langt ned på siden. Men ellers liker jeg den *kryss i taket* Anonym poster: 1bd02dbc675268ec083646c64ea12697
hjärterdam Skrevet 30. mars 2013 #2 Skrevet 30. mars 2013 Hos meg er det to kolonner enda, så jeg kan ikke uttale meg. Har skjønt etterhvert som jeg har hatt fb noen år at om jeg ikke liker endringen med en gang blir jeg sannsynligvis vant til den rimelig raskt, kan knapt huske hvordan fb har vært tidligere, så det må vel være et tegn på at det går helt greit for min del?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #3 Skrevet 30. mars 2013 Hos meg er det to kolonner enda, så jeg kan ikke uttale meg. Har skjønt etterhvert som jeg har hatt fb noen år at om jeg ikke liker endringen med en gang blir jeg sannsynligvis vant til den rimelig raskt, kan knapt huske hvordan fb har vært tidligere, så det må vel være et tegn på at det går helt greit for min del? Denne endringen er mer lik det som var før, igjen, så for min del tyder det egentlig på at jeg fortsatt likte det gamle best. Selv om jeg også hadde klart å vende meg til endringene etter hvert. Er dog meget skeptisk til de store endringene som er varslet på newsfeeden...facebook er veldig glad i å sortere ting i alt annet enn kronologisk rekkefølge. Verste endringen var da de fjernet hele "most recent"-funksjonen, men den kom heldigvis tilbake raskt. Jeg har aldri forstått fb sine kriterier for hva som er "viktige" oppdateringer. Anonym poster: 1bd02dbc675268ec083646c64ea12697 1
hjärterdam Skrevet 30. mars 2013 #4 Skrevet 30. mars 2013 Denne endringen er mer lik det som var før, igjen, så for min del tyder det egentlig på at jeg fortsatt likte det gamle best. Selv om jeg også hadde klart å vende meg til endringene etter hvert. Er dog meget skeptisk til de store endringene som er varslet på newsfeeden...facebook er veldig glad i å sortere ting i alt annet enn kronologisk rekkefølge. Verste endringen var da de fjernet hele "most recent"-funksjonen, men den kom heldigvis tilbake raskt. Jeg har aldri forstått fb sine kriterier for hva som er "viktige" oppdateringer. Anonym poster: 1bd02dbc675268ec083646c64ea12697 Der er jeg enig med deg, prioriteringene er ikke alltid lik mine ^^ Blir spennende å se da, hva de har for planer nå 1
Gjest Blubberella Skrevet 30. mars 2013 #5 Skrevet 30. mars 2013 Jeg synes stadige forandringer er unødvendig men gidder likevel ikke klage. Det som skjer det skjer og facebookfolka bryr seg vel uansett døyten om hva ei dame i Norge mener. Det som irriterer meg litt er at nyhetssaker jeg liker eller anbefaler ved å trykke på FB-knappen inne på den eksterne siden aldri dukker opp på facebook, verken på siden min eller i newsfeeden. Vet ikke om jeg har vært maks uheldig eller om det er en form for bug i systemet. 1
Ambivalent Skrevet 30. mars 2013 #6 Skrevet 30. mars 2013 Liker endringene, synes det ser finere og mer oversiktlig ut.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #7 Skrevet 30. mars 2013 Har ikke fått noe nytt jeg Anonym poster: e15a723de1340f5d63517685811d3775
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå