Lullu Skrevet 28. mars 2004 #1 Skrevet 28. mars 2004 Hei! Tok turen til Brudekjoleformidlingen fredag, for å finne meg en kjole. Jeg var jo så utrolig heldig å vinne kjole til 15 000,- Butikken er koselig og liten, og jeg fant en del kjoler som jeg syntes var flotte. Jeg satt igjen med 2 kjoler til slutt... Begge Cosmobella kjoler. Falt en tåre når jeg hadde på meg begge, så dette ble ikke enkelt!! Etter å ha sett gjennom bildene på digital kamera, fant jeg til slutt ut hvem av de jeg ble mest forelsket i. Jeg fallt for en kjole jeg aldri i verden trodde jeg skulle falle for. Den har ikke langt slep, den har ikke stort skjørt m/ plass til underskjørt under, den har ikke masse pynt, men den er allikevel alt jeg har drømt om! Mamma skal lage en laaaaaangt slør, Mette-Marit slør, som jeg skal ha på meg i kirken. Lager et kortere også, som jeg bytter til på kvelden. Syntes jeg så ut som en drøm der jeg sto..... Kjolen kostet ikke 15 000,- totalt, så jeg fikk også med meg: Sko, tiara, halssmykke + øredobber, pelssjal og en brudepikekjole. Er så glad, så glad. Fikk super-duper service, og anbefaler butikken på det varmeste. Torunn Elena, som driver butikken, er verdens hyggligste. Har sendt inn en litt mer detaljert beskrivelse av turen og oppholdet + noen bilder fra prøvingen, som sikkert legges ut etterhvert. Har en venninne som støtt og stadig er innom her. Legger ut bilde av kjolen, og hvis du ser Marianne så får du holde det helt for deg selv!! Er Cosmobella kjolen som er vist til venstre på hjemmesiden her: http://www.brudekjoleformidlingen.no/ Må legge til at på meg blir kjolen helt annerledes, da jeg har en røffere stil på håret (kort, rødt hår). Hurra, hurra!! Jeg er lykkelig!! P.S. Anbefaler alle til å prøve kjoler som er litt annerledes enn de du hadde tenkt deg. Plutselig er det kanskje denne du ender opp med? Alt ser annerledes ut når du får kjolen på deg. Med meg sa det rett og slett bare PANG!
Gjest Tex Skrevet 28. mars 2004 #2 Skrevet 28. mars 2004 Gratulerer med ny kjole Deilig følelse ikke sant...?
Saeria Skrevet 28. mars 2004 #3 Skrevet 28. mars 2004 Gratulerer med ny kjole, og masse annet ekstra! :D Jammen var du heldig som fikk alt det andre i tillegg til kjolen. Jeg kan tenke meg det er en god følelse å kunne stryke et par utgiftsposter på bryllupsbudsjettet, for bryllup koster. Det viktigste er at du fant deg en kjole du følte deg vakker i! Igjen, gratulerer så mye. :D
Vendelin Skrevet 28. mars 2004 #4 Skrevet 28. mars 2004 Kjolen var knallfin :o . Grattis så kjempemye
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2004 #5 Skrevet 28. mars 2004 Gratulerer med nydelig kjole. Det er faktisk den samme som jeg har sett meg ut. På meg blir den nok litt anderledes siden jeg har langt mørkt hår og er helt sikkert noen år eldre . Istedet for tiara ser jeg for meg en hvit blomsterkrans og en blomsterranke i eføy med hvite roser. Mangler dato og sted . . . . .
Tari Skrevet 28. mars 2004 #6 Skrevet 28. mars 2004 Den var kjempefin Lullu! Gratulerer så masse. Deilig å ha bestemt seg for kjole!
Mistyen Skrevet 28. mars 2004 #8 Skrevet 28. mars 2004 Nydelig kjole Lullu - og ikke så helt ulik den jeg selv hadde
Gjest MrsL Skrevet 29. mars 2004 #11 Skrevet 29. mars 2004 Gratulerer Lullu :-) Ja, ikke sant hun er flink på Brudekjoleformidlingen? Excellent :-)
Isiselin Skrevet 29. mars 2004 #12 Skrevet 29. mars 2004 Kjolen var kjempepen, Lullu! Nydelig! Du blir sikkert supervakker! :D
Lissemor Skrevet 29. mars 2004 #13 Skrevet 29. mars 2004 Nyydelig! Har også kjøpt kjole av henne,hun er helt super!
Lullu Skrevet 30. mars 2004 Forfatter #16 Skrevet 30. mars 2004 Hyggelig med tilbakemeldinger. Det er så utrolig deilig at jeg har funnet kjole. Nå kan jeg slappe helt av. Skal nå bare få prøvd sko, og tatt mål av brudepikene. Gleder meg sånn til den kommer og til å vise den frem til mamma!! Hun skal jo sy chiffon-slør til meg, 5 m. HER kan dere lese om turen til Bergen og Brudekjoleformidlingen:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå