AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #22 Skrevet 4. november 2014 Eva:)))))))) Anonymous poster hash: 53cde...1b8
#Sunrise Skrevet 4. november 2014 #23 Skrevet 4. november 2014 (endret) Wilhelm «Viking» Pedersen <3 og Arne Marcussen :D Endret 4. november 2014 av #Sunrise
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #25 Skrevet 4. november 2014 Liker best Kjetil Bjerkedal. Anonymous poster hash: 5ba69...8cc 1
Gjest Winza Skrevet 4. november 2014 #27 Skrevet 4. november 2014 (endret) Liker best Kjetil Bjerkedal. Anonymous poster hash: 5ba69...8cc Skal det være noe hoffs opphøgde poteter ? hehe Fyren er genial Endret 4. november 2014 av Big Jim Rennie 1
Gjest crazycatlady Skrevet 4. november 2014 #28 Skrevet 4. november 2014 Kims? Er det ikke Hoff? Eller har jeg gått glipp av noe?
Gjest Herr Heftig Skrevet 4. november 2014 #29 Skrevet 4. november 2014 (endret) Jens August Panzer-Hansen. Endret 4. november 2014 av Herr Heftig
Gjest Winza Skrevet 4. november 2014 #30 Skrevet 4. november 2014 (endret) Kims? Er det ikke Hoff? Eller har jeg gått glipp av noe? Endret Ja husker han godt fra den reklamen, han som løper rundt i gata og spør tilfeldige folk om dem vil ha opphødg chips og de hvor han henger i en brønn og roper på hjelp og guttungen tar bare med seg chipsen hans i det han strekker opp handa si med en liten plastikk bøtte med chips og viser tommelen idet han faller og roper hoffs opphøgde poteter hehe Endret 4. november 2014 av Big Jim Rennie
masekopp Skrevet 4. november 2014 #33 Skrevet 4. november 2014 (endret) Har bare sett til sesong 24, så kan hende det kommer til flere jeg liker senere, men til nå: Astrid (!), Svein, Jens August, Benedikte Endret 5. november 2014 av masekopp
Gjest Winza Skrevet 5. november 2014 #34 Skrevet 5. november 2014 Svein<3 Takk, visste ikke navnet til han fyren og har lurt på det Lese på wiki at det er denne rollen han er kjent som, husker den tiden på cæsar. Husker holger og når dem ble venner og så døde han, gråt nesten da ):
Gjest crazycatlady Skrevet 5. november 2014 #35 Skrevet 5. november 2014 Jeg grein som bare det da Holger døde jeg. Var så koselig det vennskapet mellom han og Svein.
Gjest Winza Skrevet 5. november 2014 #36 Skrevet 5. november 2014 Jeg grein som bare det da Holger døde jeg. Var så koselig det vennskapet mellom han og Svein. Det er et av de vennskapene hvor de ikke kan fordra hverandre til å begynne med så ended de opp med å bli beste venner, så igjennom noen klipp med dem igjen for noen år siden og ble skikkelig trist da også ): Det som er enda tristere er at skuespilleren som spilte holger døde kort tid året etterpå Virker som det er mange eldre som har død kort tid etter de døde i hotel cæsar som nils ole jørgen visst det var det han het, han som spilte hans fredrik rosenkrantz. Han som spilte gregorius døde også rett etterpå ): Det var forloveden til astrid for dem som ikke vet. Jeg gruer meg til den dagen toralv maurstad og sossen krogh dør
Gjest crazycatlady Skrevet 5. november 2014 #37 Skrevet 5. november 2014 Det er et av de vennskapene hvor de ikke kan fordra hverandre til å begynne med så ended de opp med å bli beste venner, så igjennom noen klipp med dem igjen for noen år siden og ble skikkelig trist da også ): Det som er enda tristere er at skuespilleren som spilte holger døde kort tid året etterpå Virker som det er mange eldre som har død kort tid etter de døde i hotel cæsar som nils ole jørgen visst det var det han het, han som spilte hans fredrik rosenkrantz. Han som spilte gregorius døde også rett etterpå ): Det var forloveden til astrid for dem som ikke vet. Jeg gruer meg til den dagen toralv maurstad og sossen krogh dør Ja. Var så utrolig koselig. Ble så rørt av det og så fryktelig trist da han døde. Var vel bare Svein som var i begravelsen også tror jeg. Kjempetrist at skuespilleren døde kort tid etter også. Ja, det har skjedd med flere. Kjempetrist, men også naturlig siden det var eldre mennesker. Han som spilte Hugo døde vel også kort tid etter han var ute av serien tror jeg. Ja, det blir trist. Når de to blir borte er egentlig alle de store, norske veteranene borte. Ihvertfall de jeg ser på som det. Hele olsenbanden er jo også død for lenge siden.
Gjest Winza Skrevet 5. november 2014 #38 Skrevet 5. november 2014 Ja. Var så utrolig koselig. Ble så rørt av det og så fryktelig trist da han døde. Var vel bare Svein som var i begravelsen også tror jeg. Kjempetrist at skuespilleren døde kort tid etter også. Ja, det har skjedd med flere. Kjempetrist, men også naturlig siden det var eldre mennesker. Han som spilte Hugo døde vel også kort tid etter han var ute av serien tror jeg. Ja, det blir trist. Når de to blir borte er egentlig alle de store, norske veteranene borte. Ihvertfall de jeg ser på som det. Hele olsenbanden er jo også død for lenge siden. Elsa lystad er jo fortsatt her og et par andre I begravelsen var det bare han og så satt spøkelset til holger ved siden av svein og snakket til han om at dette var uvented osv. Hugo ble sist sett i slutten av 2004 når scott kom så døde han i starten av 2008 tror jeg det var, han døde nesten samtidlig som nils ole jørgen. Mange skuespillere som jeg liker som dør, som han som spilte uncle phil i fresh prince of bel air james avery og robin williams ):
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå