Gå til innhold

Jeg dummet meg ut... hvordan kan jeg gjøre det godt igjen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, folkens :) Er en fyr på 22 her, med en utrolig kjip situasjon.

Jeg traff ei jente på nett for en stund siden, og etter en del snakk fant vi ut at vi bare skulle flytte sammen. Hun pushet veldig på dette, noe som gjorde at jeg følte jeg ikke kunne si nei, pluss at jeg selvfølgelig likte henne veldig godt.

MEN så dukket det etterhvert opp en del misforståelser, som vi ikke fant ut av før hun kom ned her. Så det endte opp med at hun dro 2 dager etterpå. Avstanden til byen fra der jeg hadde ordnet oss leilighet var mye større enn det hun hadde regnet med, og det var noe jeg var helt sikker på at hun visste.

Skjønner at det meste her er min feil, og det er også derfor jeg har så dårlig samvittighet pga det. Jeg ville jo aldri løyet, eller prøvd å lure henne, men vet at hun sitter igjen med den oppfatningen. Det er ufattelig tungt for meg å vite. Jeg likte henne virkelig... Jeg har så utrolig dårlig samvittighet, drømmer om henne, og det går ikke en dag uten at jeg tenker over hvor dum jeg var. Alt skjedde bare under en tid hvor jeg var under mye press mtp jobb osv. , så jeg planla nok ikke ting som jeg burde heller.

Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre for å få det ut av verden... Vet at denne situasjonen er merkelig. Noen som har noen innspill ? Føler meg så utrolig råtten, og føler at alt jeg gjorde ble misforstått veldig.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere flytta sammen etter å bare ha snakket sammen på nett? o.O

Anonym poster: 6209dd13502baa65f479b7814d3eec3e

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor skulle du flytte sammen med henne uten at hun hadde vært med på visning? Jeg skjønner ikke hvordan dette går ann. Avtale ting sånn over internett. Og når hun får det hun vil, så er hun ikke fornøyd, men bare stikker og er sur? Det du kan gjøre, er å aldri avtale sånne ting over internett. Virker noe for godt til å være sant, så er det akkurat det.

Skrevet

Hvis man tar et slikt steg etter å ha møttes over internett er det jo snakk om flaks hvis det går bra.. Ta noen steg tilbake og bli bedre kjent før dere gjør så mye mer ut av det? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...