Gjest Frida Skrevet 30. mars 2013 #1 Skrevet 30. mars 2013 For et par måneder siden ble jeg kjent med en utrolig fin fyr. Vi møttes ute på byen, begynte å danse, prate, han fulgte meg hjem... Siden har vi datet. Det har vært noen utrolige fine kvelder og helger med romantiske middager, byturer, fjellturer mm. Jeg føler at vi kan prate om det meste, har lik humor og trives i hverandres selskap.. Han er både snill, omsorgsfull, morsom og pen.. jeg er forelsket, med andre ord.. Problemet er at han fytter tilbake til Danmark om 4 uker (opprinnelig dansk). Dette hadde han bestemt seg for før han møtte meg, og fortalte dette til meg et par uker etter at vi hadde blitt kjent. Selvfølgelig ble jeg både skuffet og lei meg, men jeg tenkte at.. hmm.. hvorfor kan ikke jeg ha det litt moro? Så lenge det varer? Gøy med litt romantiske kvelder istedet for å sitte hjemme alene. Tenkte at det løser seg av seg selv, vi dater litt, bryter kontakt og det går over. Men her sitter jeg.. Jeg visste, hva jeg gikk til. Han visste hva han gikk til. Har sagt selv at han liker meg veldig godt, er glad i meg, men det er bare det.. Ja, her sitter jeg! Seriøst! Tør jeg virkelig å ta dette opp? Tør jeg virkelig å fortelle hvordan jeg har det? Er det noe vits i det? Tenker også på om det hadde vært bedre å avslutte det nå, og hvordan man avslutter dette her isåfall?
Gjest Adera Skrevet 30. mars 2013 #2 Skrevet 30. mars 2013 Hva har du å tape på å fortelle han det? 2
Madison_00 Skrevet 30. mars 2013 #3 Skrevet 30. mars 2013 Jeg var i en identisk situasjon for bare 4 år siden. Bortsett fra at min kjæreste flyttet til andre siden av kloden. I dag er vi gift og bor sammen Jeg skjønte ikke helt om du mente at han hadde sagt at han ikke ville noe mer? Nå vet jeg ikke hvor i Norge du bor, men Danmark er da ikke mer en et steinast unna Det burde ikke stoppe dere dersom dere vil fortsette å være sammen? Make it work! Fortell han hva du føler, og hvis dere begge vil, så får dere det til. 2
Gjest Murica Skrevet 30. mars 2013 #4 Skrevet 30. mars 2013 Danmark er jo bare en kort tur unna, kan jo sees hver helg om dere ønsker uten at det koster skjorta. Og om du ønsker å flytte så er det ikke umulig det heller. 1
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2013 #5 Skrevet 30. mars 2013 Danmark er jo bare en kort tur unna, kan jo sees hver helg om dere ønsker uten at det koster skjorta. Og om du ønsker å flytte så er det ikke umulig det heller. Kommer vel litt ann på hvor man bor. Skal jeg ta båt fra krsand til danmark og tog til feks køben vil dette koste meg over 1200 kr på vinterstid. 1200 kr hver helg blir ganske mye penger ettervhert
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #6 Skrevet 30. mars 2013 Vi så hverandre 2 helger i mnd i 1.5 år, ja, pengene mine gikk til flyreise osv men det var det jeg ville investere. Gift idag. Det var lenger enn Danmark. Anonym poster: 904756d408c64d765c494017c7e3fb39
Athena27 Skrevet 30. mars 2013 #7 Skrevet 30. mars 2013 Enig i det som sies overfor; hva har du å tape? Ta en sjans & se hvordan det går
Madison_00 Skrevet 30. mars 2013 #8 Skrevet 30. mars 2013 Dere må jo betale litt hver såklart Enten at dere besøker hverandre annenhver gang og betaler egen billett, eller at dere spleiser. Det er jo ikke du som skal betale for alt. Tror forresten også det er billigere med buss?
Gjest Murica Skrevet 30. mars 2013 #9 Skrevet 30. mars 2013 Kommer vel litt ann på hvor man bor. Skal jeg ta båt fra krsand til danmark og tog til feks køben vil dette koste meg over 1200 kr på vinterstid. 1200 kr hver helg blir ganske mye penger ettervhert Folk bruker mer penger på byen hver helg enn det. Så det kommer jo litt an på hva man ønsker å prioritere. Jeg prioriterte å reise å se mannen min så ofte jeg kunne. 3
Puremercy Skrevet 30. mars 2013 #10 Skrevet 30. mars 2013 Jeg startet i avstandsforhold og har vaert sammen med min kjaere i 2 aar naa. Vi hadde et avstandsforhold for omtrent 1 aar. I det aaret har jeg kanskje brukt 14000 kr paa flybilletter. Om pengene var verdt det? Utvilsomt! Noen ganger maa man investere litt i kjaerligheten 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå