Rights Skrevet 30. mars 2013 #1 Skrevet 30. mars 2013 Media har i alle år sagt til meg at det og det er ideal kroppen for meg. Som den lettpåvirkelige personen jeg er, så har jeg brukt årevis på å oppnå denne såkalte "ideal-kroppen". Men etter hvert som jeg oppnådde ideal kroppen, så har jeg på mirakuløst vis klart å utvikle egne tanker & meninger. Den ene tanken førte til den andre, og jeg begynte å tenke over "hele bildet". Hvorfor skal jeg liksom være en av mange sauer som streber etter å oppnå et ideal bare fordi media sier slikt? Vel, nå har jeg jo allerede ideal kroppen, så hvordan kan jeg kjempe mot media og dets usunne kroppsfokus ? Etter å ha vært i tenkeboken en stund, så kom jeg frem til noe. Jeg skal forandre på ideal kroppen, med å ikke være symmetrisk. Så de siste årene nå har jeg trent hardt, veldig hardt... Venstre-fots-knebøy (Dette er fullt mulig i smith maskin bl.a), benpress med venstre fot, osv. Jeg har gått imot idealet, og utviklet en perfekt venstreball på rumpen min (stor forskjell på lårene også, men pyttsann, for en god sak kjører vi på). Dette er min måte å strekke en fing til media på, for å vise at jeg ikke lenger er i dens makt. Som en bonus får jeg også mer oppmerksomet enn noen gang. Jenter klarer ikke holde klypen ifra rumpeballen min når jeg er på byen. Veien til et sunnere kropps ideal er lang, men jeg har nå tatt et steg i riktig retning føler jeg! Anbefaler flere å hive seg på bølgen (om enn ikke med å få en særdeles velutviklet rumpeball, så finnes det andre alternativer), vær med på å strekke fing til media!!!
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #2 Skrevet 30. mars 2013 Hehe at du vil gå helt skeivt og få vondt i høyre siden, er ikke så nøye Anonym poster: 080b1855519a558b058a1c2c9714706f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå