Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2013 #1 Skrevet 29. mars 2013 Kjæresten min gjorde det slutt med meg over sms for noen dager siden, da jeg valgte å være med ei venninne jeg aldri ser istedet for han.. Jeg synes det var å overdrive, men han ble veldig såret og sier han ikke klarer å glemme det jeg gjorde. Jeg elsker han veldig høyt, og vet at han elsker meg også, men jeg vet ikke om jeg orker å vente å se om han endrer mening eller om jeg bare skal komme meg videre med en gang? Jeg synes det er veldig vondt og vanskelig nå, og jeg vil for alt i verden at vi skal bli sammen igjen. Men jeg har på en måte forberedt meg på at det forblir slutt, og de første dagene har vært veldig harde for meg. Vet ikke om jeg skal bli sammen med han igjen hvis han bestemmer seg for det, eller at jeg skal gå å håpe/vente på at han skal det.. Eller om jeg bare skal komme meg videre nå! Siden han valgte å gå fra meg pga dette føler jeg at vi ikke har det sterke forholdet som jeg trodde, og det kan jo godt hende at han vil gjøre det slutt igjen om ikke lenge pga noe lite, hvis vi blir sammen.. Og hvordan skal det bli hvis vi får noen virkelige problemer? Uansett så har jeg tenkt en del i det siste, og er veldig såret over at han valgte å gå pga noe så lite (i mine øyne).. Det virker jo ikke som han er villig til å gjøre alt for dette forholdet, slik som jeg er (var).. På en annen side så virker det som han bare gjorde det slutt for å gi meg en lærepenge på en måte.... Slik at jeg skal komme krypende til han slik at han kan kontrollere meg. Han har sagt flere ganger at han tror at jeg tror at jeg er 'sjefen' i forholdet og at jeg har han rundt lillefingeren, men jeg synes ikke det selv.. Hvis det er slik at han ønsker all/mer makt i forholdet, og det er grunnen til at han gjorde det slutt, er han noe å satse på da? Jeg synes ikke det burde være slik at en av partene i et forhold skal ha mer makt, men at vi kan bli enige og diskutere oss frem til en enighet sammen.. Jeg har ikke møtt han siden det ble slutt, vi har bare sendt noen få meldinger og ringt hverandre.. Meldingene har vært vennlige i dag og i går.. Nå går jeg bare rundt og venter på at han skal ta initiativet for at det skal bli noe mer mellom oss, men begynner å bli lei av usikkerheten og lurer på om jeg bare skal gi faen og gå videre.. Håper noen her kan hjelpe meg med å få klarhet i tankene 😊
Rights Skrevet 29. mars 2013 #2 Skrevet 29. mars 2013 (endret) Er dere i aldersgruppen 14-17år? Vennligst trekk en kølapp og vent. Edit: Skal være snill og svare uansett! Om han slår opp av noe så tåpelig som det, og OVER SMS attpåtil, så er han ikke verdt å samle på. Men jeg vil tro det hjelper på å vokse opp. Det gjelder igrunn begge 2. Endret 29. mars 2013 av Rights
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2013 #3 Skrevet 29. mars 2013 Nei, vi er ikke det, vi er 22. Noe spesielt du siktet til der? Setter pris på seriøse tilbakemeldinger 😊
Rights Skrevet 29. mars 2013 #4 Skrevet 29. mars 2013 Jeg står med det jeg sa, han er ikke verdt å samle på. Det er en form for "makt", så om det er en liten hobby psykopat du har holdt på med eller ei vet ikke jeg. Men den typen "spill" bør du holde deg langt unna.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2013 #5 Skrevet 29. mars 2013 Okei, jeg forstår at du sier det, kan si meg enig at vi er litt umodne, eller ihvertfall han.. Men jeg blir så usikker og oppfører meg kanskje like umodent av den grunn. Jeg forstår det liksom ikke helt, at han slår opp for noe sånt, og jeg tenker at da er han kanskje ikke verdt det, men så begynner jeg å tenke om det er noe bak det, som jeg sa om at han vil ha mere makt, og det er jo heller ikke bra.. Men jeg er så utrolig glad i han, så dette blir så vanskelig.. Vi har vært gjennom verre ting før liksom
Tibbie Skrevet 29. mars 2013 #6 Skrevet 29. mars 2013 Han virker som en veldig sjalu person, og jeg tror det ligger noe i det du sier "på en annen side så virker det som han bare gjorde det slutt for å gi meg en lærepenge på en måte... Slik at jeg skal komme krypende til han slik at han kan kontrollere meg.". Jeg ville bare ha levd vidre slik man ville gjort etter ett brudd. Prøvd å komme over det. Om han ved en senere anledning ville tatt meg tilbake, ville jeg ha sett hva jeg hadde følt for der og da
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2013 #7 Skrevet 29. mars 2013 Tibbie: fint svar, det satte på en måte ord til tankene mine. Men som sagt så er det vondt, og jeg klarer ikke å komme meg videre.. Samtidig er jeg redd for at det skal skje ting mens vi ikke er sammen, som gjør det vanskeligere for oss å prøve igjen. Selvom det egentlig sier sitt hvis noe skulle skje, for eksempel at han begynner å rote med noen andre (selv om jeg er ganske sikker på at det ikke vil skje). Føler han ikke bryr seg så mye nå, for vel bare prøve å leve livet mitt jeg også, så får vi se om jeg er interessert hvis han skulle bli det igjen noen tips på veien?
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2013 #8 Skrevet 30. mars 2013 Jeg skal ut på byen i morgen med noen venninner, og jeg har jo ikke tenkt til å finne meg noen gutter eller noe, og er jo ikke i interessert i noe nytt nå, men skal jeg oppføre meg som om jeg har en kjæreste? Jeg føler meg veldig ensom nå og føler et stort behov for oppmerksomhet.. Hmm
Hettemaake Skrevet 30. mars 2013 #9 Skrevet 30. mars 2013 Nei, vettu hva.. Vil du være sammen med en som tar forholdet deres så useriøst at han dumper deg for at du er sammen med en venninne du ikke har sett på lenge? Du burde gi ham en lærepenge: dumper han noen så dumper han noen, og da kan han ikke komme tilbake.
Hettemaake Skrevet 30. mars 2013 #10 Skrevet 30. mars 2013 Jeg skal ut på byen i morgen med noen venninner, og jeg har jo ikke tenkt til å finne meg noen gutter eller noe, og er jo ikke i interessert i noe nytt nå, men skal jeg oppføre meg som om jeg har en kjæreste? Jeg føler meg veldig ensom nå og føler et stort behov for oppmerksomhet.. Hmm Dra på byen, kos deg! Oppføre deg som du har kjæreste? Nei, det trenger du ikke. Du trenger ikke oppføre deg som noe som helst. Ha det gøy, snakk med gutter, flørt med dem, se at det finnes andre (voksne) menn der ute. Hvis du vil være sammen med kjæresten din bør du nok ikke rote med noen andre, da dette vil hjemsøke deg i ettertid. Lykke til! 1
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2013 #11 Skrevet 30. mars 2013 Du har rett, jeg burde ikke gå tilbake men herregud, så svak jeg er for han...... Skal ihvertfall kose meg i morgen men blir nok ikke noe roting med andre, siden jeg synes det er litt for tidlig enda. Kanskje jeg er heldig å finne den rette der ute hahah
Hettemaake Skrevet 30. mars 2013 #13 Skrevet 30. mars 2013 Du har rett, jeg burde ikke gå tilbake men herregud, så svak jeg er for han...... Skal ihvertfall kose meg i morgen men blir nok ikke noe roting med andre, siden jeg synes det er litt for tidlig enda. Kanskje jeg er heldig å finne den rette der ute hahah Selvfølgelig er du svak. Det er ikke så lett å bare glemme noen, selv om man vet at han er en tufs. Ja, hvem vet. Ikke ha noen sperrer oppe, treffer du en hyggelig gutt så snakk med ham uten dårlig samvittighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå